Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba? strona 1 z 5

Więc znalazłaś przystojnego chłopaka, doszło do kontaktu wzrokowego i poczułaś to coś! Nadszedł czas, aby powiedzieć mu, że to właśnie jego chcesz, zanim będzie za późno! Nie musisz czuć się zakłopotana mówiąc mu to wprost. Mogę ci w tym pomóc podając 10 wskazówek jak subtelnie pokazać mu, że go lubisz..
Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba?
1

Nawiąż kontakt wzrokowy i uśmiechnij się!

Uśmiechając się do niego pokażesz nie tylko to, jak bardzo jesteś miła i przyjacielska. Twój uśmiech może również zacząć go zastanawiać. Popatrz mu w oczy, policz do trzech i odwróć wzrok. To stworzy pewną intymną wieź między wami a on zacznie kombinować, w jaki sposób może wywołać uśmiech na Twojej twarzy. Tylko pamiętaj, żeby nie spoglądać na niego zbyt długo! Istnieje wiele sposobów na flirt ‘oczami’, najlepiej poćwiczyć przed lustrem w domu. Spójrz sobie w oczy, zamknij je, odwróć swoje spojrzenie powoli ruszając głową na bok. Lub na odwrót! Patrz w jakiś punkt w oddali, zamknij oczy i spójrz od razu na drugą osobę, lub w swoje oczy, jeśli ćwiczysz sama. Rób to powoli, są to bardzo seksowne ruchy, więc na pewno przyciągną jego uwagę!

2

Dotknij go!

Stań obok niego np. podczas wsiadania do pociągu i dotknij lekko jego ramienia podczas rozmowy z nim. Musisz wyczuć odpowiedni moment, żeby nie zrobić tego zbyt nachalnie i żeby on nie poczuł się głupio. Jest to kolejny sposób, dzięki któremu możesz pokazać mu, że on ci się podoba, a za to on stwierdzi, że jesteś bardziej przyjazna! Upewnij się, że twój dotyk jest miękki i subtelny a on nie będzie w stanie myśleć o niczym innym!

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Teraz masz pewien sposób na pokazanie mu, że on ci się podoba więc wkrótce on się z Tobą umówi! Przyjrzyj się jego językowi ciała, jak reaguje na twój podryw. To da ci wielką podpowiedź, czy jego uczucie jest odwzajemnione... i jeżeli tak, to zaproś go na randkę! Nie ma nic bardziej seksowniejszego, niż pewna siebie dziewczyna, która wykonuje pierwszy krok! Powodzenia!
3

Nie zapominaj!

Więc on Ci powiedział imię swojej mamy, co dostał na święta i kiedy jego pies ma urodziny. Pamiętaj o tym! Podczas kolejnej rozmowy możesz nawiązać do tego, o czym Ci opowiadał a on będzie zachwycony, że pamiętasz przez co zbliży się do ciebie! Udziel się w jego życiu! Im bardziej się przed Tobą otworzy tym bliżej będzie Ciebie czuł przy sobie. Ale upewnij się, że nie utkniesz w przyjacielskiej strefie. Jeśli zaczyna mówić o swoich problemach z dziewczynami, to może być czas, aby dowiedział się, że chcesz być kimś więcej niż przyjaciółką!

4

Zadawaj mu pytania.

Gzie jest jego ulubiona restauracja? Jakiej drużynie kibicuje? Na koncert, jakiego zespołu chciałby pójść? Nie tylko możesz znaleźć podobne zainteresowania, czy rzeczy, które lubicie i mieć pretekst, do umówienia się na randkę - to też wiedza, która przyda Ci się do wybrania idealnego prezentu dla niego! Poza tym ludzie cieszą się, gdy ktoś inny chcę wiedzieć o nich więcej zadając pytania. Czują się przez to po prostu szczęśliwi. Więc dlaczego nie skorzystać z tej małej sztuczki i nie ‘porwać’ jego serca?

5

Kto się czubi ten się lubi.

Śmiej się z niego, że ma puszyste włosy, czy z tego, że ma odrobinę kawy dookoła ust... to może być dość dziecinne, ale skuteczne! Dokuczaj mu delikatnie, a on znajdzie miłą docinkę i zacznie robić to samo! Moja przyjaciółka poznała swojego chłopaka przez takie właśnie zaczepianie się. Oh, takie małe dokuczanie chłopakowi i pozwolenie mu na słodką zemstę może działaś cuda! Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile par powstało w ten sposób. Więc dlaczego i ty nie masz z tego skorzystać?

6

Poświęć mu jak najwięcej uwagi.

Mężczyźni nie potrafią czytać w naszych myślach, zatem jeśli jakiś ci się podoba to musisz dać mu o tym znać możliwie wieloma sposobami. Podczas rozmowy z nim, poświeć mu jak najwięcej uwagi. Nie pisz przy nim SMS-ów, utrzymuj kontakt wzrokowy. Śmiej się z wszystkiego, co jest zabawne i upewnij się, że dokładnie go słuchasz i będziesz potrafiła mu odpowiedzieć. Dzięki temu on zbliży się do ciebie, a może i zrozumie, że uwielbia z tobą rozmawiać.

7

Poznaj jego przyjaciół.

Angażowanie się w jego życie może niesamowicie łatwo zmienić cię z przyjaciółki na dziewczynę, zatem spotkaj się z jego przyjaciółmi, jeśli możesz, i postaraj się ich zauroczyć swoją osobą. Ale uważaj, aby nie wprowadzić go w błąd, np. aby nie pomyślał, że jesteś zainteresowana kimś innym. Podczas rozmowy z jego kolegą spoglądaj często na niego - spójrz swoim specjalnym wzrokiem w jego oczy, żeby wiedział, że jesteś zdecydowanie nim zainteresowana a nie kimś innym! Trzymanie się jak najbliżej jego towarzystwa jest kolejnym sposobem, aby pokazać, że go lubisz.

8

Dobrze wyglądaj!

Dawno się nie widzieliście? Upewnij się, że będziesz wyglądała dobrze, gdy się zobaczycie! Popraw swoje naturalne cechy, uśmiechaj się jak najwięcej i możesz być pewna, że pomyśli jak bardzo jesteś piękna. Wiem, że jest wiele dziewczyn, które nie uznają nakładania makijażu, ale dobrze zrobione włosy, umiejętne użycie tuszu do rzęs, podkład i błyszczyk na ustach mogą podkreślić twoją urodę. Tak samo ważna jest gładkość twojej skóry, czy ładny zapach. Upewnij się, że paznokcie u rąk i nóg są w dobrym stanie. Na koniec skorzystaj z kremu do rąk, aby twoja skóra była delikatna a on nie mógł oprzeć się dotknięcia twojego ciała.

9

Pewność siebie.

To jest bardzo ważne. Wyglądasz świetnie, rozmawiasz z nim, dotykasz go... rób to z pewnością siebie! Jeśli jesteś pewna siebie, od razu jesteś postrzegana za seksowną i odważną a on nie będzie mógł się tobie oprzeć. Jeśli nie jesteś odważna, udawaj! Któregoś razu przyjdzie ci to dość naturalnie ale musisz dużo ćwiczyć. Niektórzy ludzie mylą grubiaństwo z pewnością siebie. Więc: uśmiechaj się, spaceruj i siedź prosto, rozmawiaj pewnym głosem – nie za cicho i nie za głośno. Jeśli masz z tym problem – poćwicz przed lustrem. Albo wyobraź sobie swoje ulubione gwiazdy (jak np. Angelina Jolie) i chodź i mów z pewnością siebie. Zobaczysz jak to na niego podziała!

10

Miej oko na innych!

Więc może znalazłaś swojego młodziaka, ale pamiętaj o wszystkich innych, dookoła, kiedy go uwodzisz. A może wtedy znajdziesz kogoś jeszcze słodszego - zawsze lepiej mieć swój plan B.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak zdobyć chłopaka?
  • Komentarze Tipy.pl (10)

Kasia - 2017-03-06
Dzięki ja jetem w 5kl.i mój ukochany
nazywa sie Piotr.
Julalla - 2016-09-05
Myśle że chłopcy lubią też jak dziewczyna otacza się dużą liczbą osób .... A jak chcesz mu pokazać że serio coś do niego czujesz zapytaj o numer potem zacznie o tobie myśleć moje sposoby działają a te które są zapisane w praktyce nie działają. #Boifrend
joja - 2016-05-06
a jak chłopak jest w tym samym wieku co ja ?
moge z nim być ?
Oliwia - 2016-03-16
Gożej jak jest od ciebie o 2 lata starszy
Kocham Cię - 2015-10-06
Co jeśli chłopak mówi ze jestem jego dziewczyna a tak naprawdę nie jest ?? Pomocy Proszę
Zakochana - 2015-10-06
Sposoby są cudowne myślę że zadziałają
zakochana w ... - 2014-03-06
jest jeszcze inny sposób
jeżeli jest to ktoś ze szkoły to po prostu zaczepiał go od czasu do czasu, ale tak, żeby nie pomyślał czegoś głupiego
moja koleżanka tak robi i to działa
kacha - 2013-05-07
Ludzie jak powiedziec mamie ze mam chlopaka gdyz ona bendzie zla plis pomocy
Andzia :* - 2012-12-21
Ja jestem trochę wstydliwa i na pewno nie wykonam pierwszego kroku. Co zrobić żeby to on do mnie podszedł i zagadał.?
Z góry dzięki :*.
Roogalina - 2012-02-09
Zaje***** pomogło mi! Thx! :**
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub