Jak się pozbyć malinki?

Robienie malinki jest bardzo proste i szybkie jednak jej usunięcie może sprawić troszkę problemu. Malinka jest tak naprawdę siniakiem zatem metody pozbywania się tego "wyrazu sympatii" są takie same jak w przypadku siniaków.
Jak się pozbyć malinki?
1
Jeśli nie chcesz mieć siniaka na ciele należy zaraz po próbie zrobienia malinki zacząć mocno rozcierać to miejsce. Będzie bolało ale im mocniej i energiczniej będziesz trzeć tym mniejsze prawdopodobieństwo pojawienia się siniaka.
2
Od razu po tym jak partner zrobi ci malinkę należy przyłożyć do opuchniętego miejsca kostkę lodu lub żelowy kompres na około 10 min. Zimno zamyka naczynka krwionośne i powoduje szybszą regenerację tkanki. Okłady należy parokrotnie powtórzyć.
3
Maść z arniki przyśpieszy gojenie się i znikanie malinki. Preparaty zawierające wyciąg z arniki dostaniesz w aptekach i sklepach zielarskich.

Bardzo dobra jest maść Arcalen z wyciągiem z kwiatów arniki i nagietka, która ułatwia i przyśpiesza gojenie się krwiaków, wylewów podskórnych oraz nacieków okołostawowych.
4
Na obtłuczone miejsce przyłóż kompres nasączony roztworem sody. Użyj jednej łyżeczki na 100 ml (około pół szklanki wody).
5
Zrób sobie okład z czosnku i oliwy. Rozgnieć 5 ząbków czosnku, zmieszaj z 2 łyżkami oliwy z oliwek. Następnie nałóż to na gazę i przyłóż na siniaka - malinkę.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeśli twój partner często robi ci malinki porozmawiaj z nim i poproś aby je robił w miejscach niewidocznych dla osób postronnych.
  • Jeśli malinka znajduje się na szyi staraj się ją zasłonić nosząc apaszki, golfy czy chustki.
  • Użyj korektora aby zakryć malinę. Póki malinka jest czerwona użyj korektora zielonego (zielony maskuje czerwone przebarwienia cery). Sine kolor malinki pokryj korektorem w kolorze żółtym, łososiowym lub pomarańczowym.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić malinkę?
  • Komentarze Tipy.pl (3)

KaeSiaczka - 2013-01-06
Skorzystała z porady i trzeba przyznać, że te sposoby są niesamowite! Nie było śladu. Pozdrawiam i dziękuje :)
havannaa - 2011-03-07

A wedlug mnie jest to dowod milosci.

Z reszta o gustach sie nie dyskutuje:P

Pozdrawiam.

Malina - 2009-03-18
Najlepiej po prostu nikomu nie pozwalać robić sobie malinek. Jest to niezdrowe i brzydko wygląda.

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub