Jak dobrze zrobić minetkę? strona 1 z 3

Stymulacja łechtaczki przypomina trochę masaż. Potrafi sprawić niesamowitą przyjemność, ale jeśli nie zastosujesz właściwej techniki może spowodować odrętwienie lub ból, co na pewno nie doprowadzi twojej kobiety do dzikiej rozkoszy. Jeżeli chodzi o seks oralny wiele ludzi twierdzi, że wystarczy prosty ruch języka, aby druga osoba odczuwała niesamowitą przyjemność. Niestety wcale tak nie jest i mam nadzieję, że nie należysz do grupy osób, którzy łudzą się w ten sposób. Jeżeli chcesz, aby twoja kobieta wiła się z rozkoszy i błagała o więcej koniecznie przeczytaj ten artykuł, w który mam zamiar zaprezentować najlepsze techniki do zrobienia nieziemskiej minety.
Jak dobrze zrobić minetkę?
1

Oralna stymulacja

Kobieca łechtaczka otoczona jest wargami sromowymi, które starannie ją chronią. Stymulacja łechtaczki może sprawić kobiecie niesamowitą przyjemność jak również niekiedy ból i nieprzyjemne uczucie. Sztuka jest odpowiednio pieścić tą delikatną część kobiecego ciała. Najlepszym do tego narzędziem jest język, który odpowiednio nawilża i jest niezwykle delikatny. Rozchyl nogi partnerki – najlepiej jak będzie leżała na kraju łóżka. Wsuń głowę między jej uda. Językiem delikatnie odchyl jej wargi sromowe i dotrzyj do tego najwrażliwszego punktu. Ruszaj językiem przez chwilę bardzo szybko a następnie zwolnij. Zmień kierunek ruchów. Gdy zauważysz, że twoja partnerka jęczy coraz głośniej i zaczyna zwijać się z rozkoszy możesz być pewien, że orgazm czeka już za rogiem.

2

Język w roli głównej

Jeżeli chcesz zostać królem najlepszej minety możesz zrobić coś oryginalnego. Użyj języka przesuwając go delikatnie w górę i w dół łechtaczki. Po krótkim masażu delikatnie uderz językiem łechtaczkę. Powtórz tą czynność kilka razy. Spowoduje ona delikatne łaskotanie twojej partnerki i dreszczyk, który przemknie po całym jej ciele. Jeżeli kobieta będzie zbliżała się do orgazmu zmień technikę ponownie przesuwając język w górę i dół w okolicach łechtaczki.

Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Seks oralny może być przyczyną zachorowania na raka krtani i przełyku.
3

Delikatne masowanie

Seks oralny może sprawić, że kobieta poczuje się jakby ziemia zadrżała. Ale oczywiście pod warunkiem, że będzie on właściwie wykonany. Tym razem weź swoją partnerkę na swoje kolana. Na początku zacznij od jej piersi, które są niezwykle wrażliwe a ich całowanie lizanie czy cmokanie wprowadzi każdą kobietę w odpowiedni nastrój. W tej pozycji będziesz miał świetny dostęp do jej pochwy. Tym razem użyj palców, aby stymulować łechtaczkę. Rób to delikatnie, zataczaj kółeczka. W tym przypadku nie korzystaj ze śliny gdyż, co chwilę będziesz musiał odrywać palec od tej niezwykle przyjemnej dla niej pieszczoty a tym samym może to spowodować spadek jej podniecenia.

4

Manualna stymulacja

To fantastyczna metoda stymulacji łechtaczki, ale jej wykonanie może być troszkę trudne. Najlepszą pozycją do tego jest, gdy ona leży na plecach a ty obok niej. Wsuń palec lub dwa do jej pochwy i delikatnie masuj. Nie śpiesz się, to nie może jej sprawiać bólu a wręcz przeciwnie - w malutkim tempie ma sprawić, że będzie naprawdę mokra. Gdy będzie gotowa na kolejny krok zacznij stymulować kciukiem jej łechtaczkę nie wyciągając palców z pochwy. Dotykanie zarówno jej łechtaczki jak i masowanie pochwy sprawi jej nie małą przyjemność a orgazm, który przeżyje będzie naprawdę wyjątkowy. Jeżeli twoje palce nie są zbyt długie, aby swobodnie dosięgać od łechtaczki aż do wnętrza pochwy nie przejmuj się tym aż tak bardzo. Kobietom największą przyjemność sprawia stymulacja łechtaczki a delikatny dotyk okolic pochwy doda jej również przyjemności.

5

Zacznij od małych kroczków a przekonasz się, że finał będzie wyjątkowy

Wiele osób jeszcze dobrze nie zna tej wyjątkowej części kobiecego ciała, którą jest łechtaczka. Może do tej pory nie każdy mężczyzna zdawał sobie sprawę, co powoduje jej stymulacja i jaką ogromną przyjemność sprawia to kobiecie. Niestety nie każda z nich ma na tyle odwagi, aby poprowadzić twoją rękę w to miejsce i pokazać ci jak masz to robić. Przede wszystkim musisz być bardzo delikatny i uzbroić się w cierpliwość. To nie są zawody na czas. Im dłużej to trwa tym lepszy jest finał dla kobiety i przypuszczam dla ciebie tym większa satysfakcja. W trakcie stymulacji obserwuj jej ciało, którego ruch czy napięcie podpowiedzą ci czy masz zwolnić czy przyśpieszyć albo zmienić technikę.

Ostrzeżenia
Przeczytaj teraz: Jak zrobić loda?
  • Komentarze Tipy.pl (2)

dvf38734 - 2016-02-26
Znalazłem świetną metodę dzięki której wasza dziewczyna normalnie wybuchnie z rozkoszy :D U mnie to działa i nawet nie wiecie co ona wyprawia gdy jej to robie.
https://minetka.wordpress.com
mineciński - 2015-09-17
Nie licz na wzajemność. Robisz minetkę, to zapomnij tego dnia o seksie klasycznym. Jeśli nie udawała orgazmu, to pchając się w nią sprawisz jej tylko ból. O oralu w drugą stronę też nie myśl. A następnego również nie wywieraj presji, że chcesz czegoś w zamian. To tak nie działa. Możesz zmusić dziewczynę, żeby się odwdzięczyła, ale jeśli tego nie chce to szybko odejdzie. Najważniejsze dla niej jest bezpieczeństwo. Nie przejmuj się. Sama się domyśli, że trzeba dać coś od siebie. A jeśli nie, to potraktuj ją jak poligon doświadczalny. Liż, liż, aż nauczysz się od niej wszystkiego i porzuć. Z następna z pewnością doceni twoje doświadczenia
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub