Jak sprawdzić program TV za pomocą GG?

Jeśli nie chce ci się szukać po Internecie stron z programem a nie masz programu TV w wersji papierowej to najłatwiejszym sposobem sprawdzenia co jest w telewizji jest wpisanie odpowiedniej komendy w okienko GG.
Jak sprawdzić program TV za pomocą GG?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Gadu-Gadu, Infobot
1

Otwórz Gadu-Gadu oraz kliknij 2x w Infobot (znajduje się pod wszystkimi twoimi znajomymi w dziale "Pomocnicy"). Jeśli nie masz Infobota to dodaj go do swojej listy kontaktów: nr gg: 100.

2

Komendą uruchamiającą program telewizyjny jest "tv". Jeśli wpiszesz wyłącznie "tv" to wyświetlą ci się hity na dzisiaj. Jeśli chcesz sprawdzić program określonej stacji to wpisz "tv nazwa stacji" np. "tv polsat".

3

W taki sam sposób możesz sprawdzić kiedy będzie lecieć twój ulubiony serial lub zapowiadany film. Np. wpisz "TV CSI" lub "tv Nikita". Jeśli serial lub film się nie wyświetlą na liście, to znaczy, że nie będą nadawane w żadnym programie telewizyjnym w przeciągu 3 dni.

4

Jeśli boisz się, że przegapisz swój ulubiony serial bo Internet cię za bardzo wciąga to możesz również skorzystać z alarmu przypominającego o serialu. Wpisz np. "alarm 21:00 TV4: Na ratunek".

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub