Gdzie na narty w Austrii? Stoki dla początkujących narciarzy strona 1 z 2

Austria to kraj idealny dla narciarzy. Miłośnicy śnieżnych szaleństw znajdą tam dobrze przygotowane trasy i świetnie prosperującą bazę noclegową z regionalnymi atrakcjami oraz dogodną komunikację. Jako początkujący narciarz musisz jednak dokonać rozsądnego wyboru i spośród wielu tras zjazdowych i dolin wybrać te, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o Tobie.
Gdzie na narty w Austrii? Stoki dla początkujących narciarzy
1
Montafon – to 40–kilometrowa dolina leżąca na granicach austriackiego Voralbergu. Nowicjusz znajdzie tam 112 km łatwych tras. Wymarzone miejsca dla początkujących to Kristberg, dostosowany idealnie do rodzin z dziećmi oraz Schafberg, pozbawiony stromych zjazdów. Na wszystkie wyciągi w dolinie Montafon obowiązuje jeden skipass. Atrakcją turystyczną są tu również łatwe trasy biegowe położone na płaskowyżu Bielerhöhe oraz sztuczne skute lodem jezioro Silvretta.
2
Stubaital – to rozległe tereny lodowcowe w Tyrolu, na których można jeździć praktycznie przez cały rok. Jest to największy teren narciarski w Austrii, oferujący początkującym narciarzom około 50 km niebieskich tras. Dolina Stubaital jest oddalona od Innsbrucku o zaledwie 20 minut samochodem, więc w niepogodę można pokusić się o zwiedzanie tego uroczego miasta.
3
Gasteiner Tal to kraina w środkowej części Austrii, zwanej krajem salzburskim. Jej najsłynniejsza miejscowość Bad Gestein była znana już w czasach rzymskich. Kraj salzburski kusi nie tylko dużą ilością łatwych tras, ale również gorącymi źródłami i niepowtarzalnym urokiem starego uzdrowiska. W dolinie Gestein można spędzić kilka dni, nie zjeżdżając tą samą trasę. W dolinie znajduje się aż 16 kolei gondolowych, umożliwiających komfortowy wjazd na stok.
Udostępnij na FB
4
Hochkönig to przytulna dolina, idealna dla osób szukających rodzinnej atmosfery i spokoju. Leży ona między rzekami Salzach i Saalach i oferuje około 150 km tras o łatwym i średnim stopniu trudności. Mamy tu również możliwość przenoszenia się z jednego ośrodka narciarskiego do drugiego bez konieczności zdejmowania nart. Obowiązuje tu karnet Ski Amade, który upoważnia do korzystania z ponad 250 wyciągów w około 25 miejscowościach i 5 regionach zjazdowych.
5
Zillertal Arena to region uważany za mekkę wszystkich narciarzy. Rozciąga się on pomiędzy pasmem Tuxer Alpen, a Alpami Kitzbühelskimi. Jest tam ponad 600 km tras zjazdowych, w tym około 50 km tras naprawdę łatwych. W szczycie sezonu oraz w weekendy na stokach bywa dość tłoczno, a na drogach dojazdowych tworzą się korki. Do Zillertal zjeżdżają nie tylko narciarze i snowboardziści, ale również amatorzy wędrówek, centrów spa i zakupów.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub