Jak zbudować miasto w The West? cz. II

W poprzednim tekście (Jak zbudować miasto w The West? cz.I) rozpoczynaliśmy podbijanie Dzikiego Zachodu w gronie znajomych. W tym celu najpierw zajęliśmy działkę budowlaną lub puste widmo, a później zajęliśmy się budową budynków mieszkalnych i rekrutacją większej ilości mieszkańców. Czas zatem kontynuować naszą drogę, zobaczmy co warto by było rozwinąć w mieście w dalszej kolejności.
Jak zbudować miasto w The West? cz. II
1
Hotel - szybsza regeneracja

Miasto liczy już 10 kolegów? Czas pomyśleć o hotelu. Hotel to w gruncie rzeczy podstawowy budynek w mieście, im ma wyższy poziom, tym szybszą umożliwia regenerację, a dzięki temu dłuższą pracę. Postarajcie się wybudować hotel do ostatniego, 5. poziomu lub jeśli brakuje wam funduszy w kasie miejskiej, budujcie na przemian poziom hotelu i poziom budynków mieszkalnych. Wraz ze wzrostem budynków mieszkalnych wzrasta o 5 graczy pojemność waszego miasta, a nowi gracze wiążą się z napływem nowych funduszy do kasy miejskiej (dlatego ustalcie również zasady pobierania składek członkowskich).
2
Grabarz - rozkwit pojedynków

Równolegle z hotelem warto zatroszczyć się o wybudowanie grabarza. Budynek ma tylko jeden poziom, więc jego budowa nie zajmie wiele czasu, a dzięki jego powstaniu mieszkańcy o profesjach związanych z walką będą mogli toczyć pojedynki i bronić interesów budowniczych.
3
Sklepy - ulepszenie ekwipunku

Po osiągnięciu tych podstawowych celów pomyślcie o ulepszeniu waszych ekwipunków. W tym celu warto budować krawca, najpierw do 3 poziomu (tam pojawiają się podstawowe ubrania do budowania dla budowniczych), a potem do 5 i 7 poziomu. Jeśli macie w mieście dużo osób budujących, można przy okazji zająć się budynkiem General Store, w którym na 5 poziomie pojawiają się muszki dodające sporo bonusów do budowania robotnikom (a im więcej punktów budowania posiadają budowniczy, tym szybciej i taniej powstaje miasto). Sprawę rusznikarza i broni można odłożyć na dalszy plan, do momentu kiedy sami mieszkańcy zasygnalizują, że budowa jest potrzebna. Na niższych poziomach gry dość łatwo znaleźć podstawową broń przy pracy.
4
Ratusz - łatwiejsza budowa

Nie wolno zapomnieć o budowie ratusza, dlatego w czasie, kiedy część ekipy budowlanej będzie się zajmowała sklepami, kilka osób powinno ulepszać i ten budynek. Im większy poziom ratusza tym mniejsza trudność budowy kolejnych budynków i w konsekwencji, mniejszy koszt budowy miasta.
5
Targ - zakup towarów od innych graczy

W międzyczasie warto pamiętać o postawieniu choćby pierwszego poziomu targu. Dzięki temu zyskacie dostępność do towarów oferowanych przez innych graczy, a osoby nastawione na znajdowanie przedmiotów zyskają możliwość sprzedaży swoich znalezisk (chociaż na początku będzie to związane z ogromną prowizją).
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak grać w FarmVille?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub