Jak dopasować rudy odcień włosów do typu urody? strona 1 z 2

Wiele kobiet marzy o ognistoczerwonych włosach. Rudości i czerwienie kojarzą się z ognistym temperamentem, namiętnością i żywiołowością. Zarówno na półkach sklepowych, jak i w palecie profesjonalnych farb fryzjerskich znajdziemy całą gamę rudych odcieni. Od rudych blondów, tycjanu przez rudy ogniste aż po wiśniową czerwień i ciemne burgundy. Pamiętaj, że rudy kolor włosów niezależnie od tego, czy jest naturalny czy farbowany, przyciąga uwagę. Rozsądnie jednak przemyśl odcień, by stać się seksowym rudzielcem a nie brzydką czarownicą.
Jak dopasować rudy odcień włosów do typu urody?
1
Na początku zastanów się, czy zależy Ci na naturalnym odcieniu, czy chcesz nieco poszaleć. Pamiętaj, że bardzo wiele rudości wygląda nienaturalnie. Jeśli masz delikatną urodę i chcesz zachować młodzieńczy i naturalny wygląd postaw na podrudawy blond i rudo-brązowy, gdyż te odcienie najbardziej podchodzą pod występujące w przyrodzie kolory włosów.
2
Jeśli masz bardzo jasną, zimną karnację i niebieskie lub zielone oczy, pomyśl o odcieniu tycjan. Doskonale podkreśli on Twój celtycki typ urody. Musisz mieć jednak nieskazitelną cerę, gdyż ten kolor uwypukli wszelkie niedoskonałości. Będziesz wyglądać bardzo blado, ale niektórym to nie przeszkadza i dążą do uzyskania świeżej, wypoczętej cery.
3
Jeśli masz chłodny odcień cery, trzymaj się z dala od ciepłych czerwieni i miodowych brązów czy kasztanu. Możesz za to zaryzykować ognisty czerwony, bordowy, kolory wpadające w granat. Pamiętaj jednak, że te kolory stosunkowo szybko się wypłukują. Intensywne zimne odcienie czerwieni nadadzą Ci nieco bardziej agresywnego charakteru. Mogą one jednak wyostrzyć rysy twarzy i postarzać. Dozuj je więc z umiarem.
Udostępnij na FB
4
Jeśli masz brzoskwiniową karnacją i brązowe lub piwne oczy, poszukaj wśród ciepłej palety kolorów. Kolory dla Ciebie to delikatny brąz z rudą poświatą, ciepły mahoń i kasztan. Podkreślą one Twoją naturalną urodę i sprawią, że będziesz wyglądać kusząco i powabnie.
5
Jeśli ubierasz się dość awangardowo, nosisz rzeczy w rockowo-punkowym klimacie i stosujesz mocny makijaż, pomyśl o włosach w kolorze orange. Pomarańczowe czerwienie idealnie sprawdzają się dla osób odważnych, chcących podkreślić swój agresywny styl. Krótka czupryna w kolorze pomarańczowym nigdy nie wychodzi z mody.
6
Zrezygnuj z farbowania włosów na kolor rudy, jeśli masz problemy z cerą typu trądzik, wypryski lub mocno się czerwienisz. Czerwienie uwydatniają również cienie pod oczami i zmęczenie.
Przeczytaj teraz: Jak zafarbować włosy?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub