Jak mieć dobry humor? strona 1 z 2

Śmiech to zdrowie. Wiemy to już od dawna. Niekiedy jest ciężko jest zdobyć się na uśmiech, a co dopiero powiedzieć o głośnym śmianiu się. Jednakże wszystko zależy od naszego nastawienia, od naszych myśli. Przecież to my jesteśmy władcami naszego umysłu. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Warto dbać o swoje myśli. Dużo osób twierdzi, że myśli są procesem, na który nie mają wpływu. Pojawiają się one i znikają. Nie jest to prawdą. Wszystko zależy od twojego podejścia. Możesz kontrolować swoje myśli wpływając tym samym na stan twojego ducha. Jest to niezwykle pomocne w codziennym życiu. W poniższym artykule dowiesz się jak wpływać na swój nastrój tak, aby zachować dobry humor.
Jak mieć dobry humor?
1
Po pierwsze pamiętajmy, żeby rozwijać swoje pasje oraz zainteresowania. Gdy zajmujemy się tego typu rzeczami, nasz umysł koncentruje się na pozytywnych myślach. Cieszymy się, ponieważ możemy pogłębiać swoje zainteresowania. Jeśli nie masz hobby, to warto go poszukać. Próbuj różnych aktywności. W końcu dojdziesz do wniosku co tak naprawdę sprawia ci przyjemność. Ludzie z pasją są bardziej szczęśliwi i trudno wyprowadzić ich z równowagi.
2
Pamiętaj, żeby otaczać się pozytywnymi ludźmi. Osoby, które często narzekają, są pesymistycznie nastawione do świata i mogą cię jedynie zdołować i pociągnąć na dół. Ważne, żeby wyłapywać tego typu osoby oraz ograniczać z nimi kontakt. Jest pełno „wampirów energetycznych”, które potrafią zabrać od ciebie pozytywną energię. Jeśli jest to niemożliwe to wystarczy, że ty swoim przykładem pokażesz im, że warto cieszyć się życiem. Wtedy ludzie wokół ciebie zaczną zmieniać się. Po prostu nie zwracaj na nich uwagi.
Udostępnij na FB
3
Często oglądaj komedie, czy też różne kabarety. Dzięki temu łatwiej będzie ci przestawić się na życie na luzie, z poczuciem humoru. Wtedy dobry nastrój jest gwarantowany. Warto również wzbogacać swój zasób kawałów. Dzięki temu będziesz mógł zaistnieć w towarzystwie. Pamiętaj, że ludzie lubią osoby optymistyczne, które mają poczucie humoru.
4
Aby zachować dobry nastrój, warto jest zadbać również o swoje ciało. Warto zacząć ćwiczyć na siłowni, biegać, pływać. Dzięki temu zyskasz lepszą sylwetkę oraz jasny umysł. Sport wpływa na nasz stan psychiczny. Podczas wysiłku fizycznego wydzielają się endorfiny- hormony szczęścia. To one są odpowiedzialne za nasz dobry stan psychiczny.
5
Warto również zadbać o odpowiednią, zrównoważoną dietę. Dieta uboga w warzywa i owoce może przyczyniać się do rozdrażnienia, rozkojarzenia, apatii. Zdrowa dieta powinna zawierać witaminy i minerały takie jak magnez, witaminy z grupy B, witaminę C, cynk, potas, wapń. Jedz regularnie. Około 4 razy dziennie. Pamiętaj tylko, żeby nie objadać się przed snem. W przeciwnym razie sen może być płytki i przerywany.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub