Jak malować oczy głęboko osadzone? strona 1 z 2

Każdy rodzaj oczu wymaga właściwej oprawy. Zazwyczaj koncentrujemy się jednak tylko na wyborze odpowiedniego koloru cieni do powiek, które mają podkreślić naturalny kolor tęczówki. Zapominamy jednak, że prócz koloru oczu liczy się także ich kształt. W tym artykule dowiesz się jak malować oczy głęboko osadzone. Poznasz kilka trików, które wydobędą ich piękno, zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.
Jak malować oczy głęboko osadzone?
1
W przypadku oczu głęboko osadzonych część powieki (w zewnętrznym kąciku oka) jest widoczna, ale zwęża się w kierunku wewnętrznego kącika oka. Jeśli jesteś właścicielką oczu głęboko osadzonych, zdecyduj się na jasne cienie do powiek, które optycznie „wypchną” oczy nieco do przodu.
2
Na górną powiekę nałóż opalizujący cień, zaczynając od wewnętrznego kącika oka i kierując się w stronę zewnętrznego kącika. Możesz używać różnych zestawów cieni, jednak do oczu głęboko osadzonych najlepiej sprawdzą się te sprzedawane w zestawach po trzy. Najważniejsze jest rozświetlenie oczu. Najlepiej zastosować do tego jasne kolory, jak blady róż, beż czy brzoskwiniowy. Zacznij nakładanie jasnego cienia od linii rzęs i kontynuuj aż po linię brwi.
3
Kolejnym krokiem jest użycie drugiego w kolejności (średnio jasnego) cienia. Nakładamy go począwszy od środka powieki na zewnątrz. Robiąc to kierujemy się ku górze, rozmazując cień w kierunku łuku brwiowego. Ważne jest, by kierować się tutaj naturalną linią oka.
oczy głęboko osadzone- makijaż
Udostępnij na FB
4
Teraz nadeszła kolej na najciemniejszy cień. Nakładamy go w zewnętrznym kąciku górnej powieki, niejako przedłużając na zewnątrz linię górnych rzęs. Rozetrzyj ten cień w załamaniu powieki i pod dolną linią rzęs. Wskazówka: cień nie powinien sięgać dalej, niż pomalowana środkowym cieniem część oka.
5
Na koniec zrób eyelinerem cienką kreskę od środkowej części powieki do zewnętrznego kącika oka. Przedłuż linię na całą długość naturalnej linii rzęs (nie docieraj do wewnętrznego kącika oka), pogrub w okolicy zewnętrznego kącika i lekko ją rozetrzyj lub złagodź podobnym cieniem do powiek. Postaraj się, aby linia była jak najbliżej naturalnej linii rzęs. Eyeliner jest w tym zadaniu niezastąpiony, ponieważ pomaga poszerzyć i podkreślić głęboko osadzone oczy. Wskazówka: unikaj nakładania eyelinera w wewnętrznym kąciku oka oraz wzdłuż dolnej linii rzęs, ponieważ optycznie zmniejszysz wówczas oczy.
6
Przed nałożeniem maskary użyj zalotki. „Otworzysz” w ten sposób oko. Nanieś tusz do rzęs i makijaż gotowy.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub