Jak być dobrym chłopakiem? strona 1 z 3

Faceci często są przekonani, że są najlepszymi chłopakami na świecie. Nie wiedzą, że ich dziewczyny razem ze swoimi przyjaciółkami obgadują ich wszystkie wybryki, przewinienia i dziwne zachowania. Nie mówię, że dziewczyny są idealne, ale to temat dla innego artykułu. Wierzę również, że każdy facet może stać się najlepszym chłopakiem pod słońcem. Wystarczy tylko kilka rzeczy, o których mężczyźni powinni pamiętać.
Jak być dobrym chłopakiem?
1

Dobry chłopak musi być dobrym przyjacielem.

Chłopcy często zapominają, że udany związek powinien rozpoczynać się i kończyć przyjaźnią. Bądź zatem jej przyjacielem, jednak nie bądź zbyt brutalny. Przykładowo, inni przyjaciele mogą jej powiedzieć, że wygląda beznadziejnie w nowej fryzurze. Ty nie możesz. Powinieneś być bardziej dyplomatyczny. Bądź otwarty na jej dziwne, szalone pomysły i pozwól jej zachowywać się momentami jak dziecko. Jeśli pozwolisz jej być całkowicie sobą ona ci się zrewanżuje w jak najlepszy sposób. Możesz wymyślić na nią kilka słodkich zdrobnień, aby podkreślić, że kochasz również tą jej słodką stronę osobowości.

2

Bądź romantyczny, ale nie przesadzaj.

Dziewczyny marzą o księciu z bajki jednak tak jak ty, żyją w ciągłym biegu. Nie zadręczaj jej swoją miłością kiedy jest w pracy czy ma dużo spraw do załatwienia. Jednak możesz pokazać jej swoją miłość poprzez wysłanie SMS lub maila o treści, że za nią tęsknisz i życzysz jej miłego dnia. Jest cienka linia pomiędzy byciem romantycznym a zadręczaniem kogoś. Uważaj zatem, aby nie przesadzić. Ona musi czuć, że jesteś gdzieś blisko, ale że nie siedzisz jej na głowie.

Udostępnij na FB
3

Zawsze bądź punktualny.

Kobiety są bardzo wyczulone, jeśli chodzi o czas. Nienawidzimy spóźniania się. Zatem jeśli się z nami umawiasz, bądź punktualny. Jeśli wiesz, że się spóźnisz poinformuj o tym swoją dziewczynę. Kobiety nienawidzą mężczyzn, którzy nie szanują ich czasu. Poza tym, kazanie kobiecie czekać jest totalnym brakiem wychowania. Więcej - jeśli wychodzicie razem na miasto to nie jedźcie dwoma osobnymi taksówkami. Przyjedź po nią i pojedźcie na miasto razem, jedną taksówką. Dzięki temu spędzicie razem więcej czasu a poza tym - wypada odebrać dziewczynę z domu a później ją do niego odwieźć. W ten sposób chłopak pokazuje, że chroni swoją kobietę. Szanowanie siebie nawzajem i swojego czasu jest sekretem udanego związku. Jeśli się spóźnisz to tylko z dobrego powodu (unikaj kłamstw, ponieważ jeśli ona cię na nich przyłapie to związek się skończy).

4

Nie bądź zazdrosny i zaborczy.

Opiekowanie się dziewczyną i jej ochranianie jest bardzo wskazane, jednak zazdrość o jej kolegów już nie jest. Daj jej przestrzeń, nawet jeśli chodzi o jej byłego chłopaka. Zrozum, że jest to jej świat, który musi zachować, aby utrzymać zdrowie psychiczne. Poza tym, jeśli będziesz otwarcie pokazywać swoją zazdrość ona może sobie pomyśleć, że jej nie ufasz, a brak zaufania ze strony chłopaka jest bardzo obraźliwy. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia do jej spotkań ze swoimi przyjaciółmi (odzywa się w tobie mężczyzna broniący swojej damy) poproś ją, aby was ze sobą poznała. Zaprzyjaźnienie się z jej przyjaciółmi będzie dla ciebie bardzo korzystne. Jednak uważaj, aby nigdy nie flirtować z żadną z jej przyjaciółek, nawet w delikatny, niewinny sposób, bo źle się to skończy.

5

Uświadom sobie że mężczyźni i kobiety różnią się między sobą.

Tak będzie zawsze, więc nie staraj się jej zmienić i upodobnić do siebie. Pozwól jej być taką jak jest. Jeśli podoba ci się jakaś dziewczyna, ale chciałbyś żeby się zmieniła kiedy będzie się z tobą spotykać, to lepiej od razu trzymaj się od niej z daleka. Możesz dawać swojej dziewczynie pewne rady, być jej przewodnikiem i ochroniarzem, pod warunkiem, że ona sobie tego życzy. Jednak manipulowanie nią i robienie wszystkiego, aby ją zmienić nie jest w porządku. Te same zasady dotyczą kobiet. Kochaj ją za to jaka jest. Kochaj ją z jej wadami i pomimo ich. Zobaczysz, że zachowując się w taki sposób, sprawisz, że dziewczyna będzie ci oddana na zawsze.

Przeczytaj teraz: Jak poderwać nieznajomą?
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Tomasz - 2015-11-23
Opisał dokładnie... jedną. Konkretną kobietę.
Nie generalizuj.
Michał - 2013-01-07
Labtec, masz zupełną racje, dokładnie opisałeś 90 % kobiet
Madzia - 2011-11-18
Widzę ktoś tu dostał niemałego kosza. Są dziewczyny wierne. Jeśli szukasz partnerki wśród łatwych - nie dziw się później, że tak to się kończy. Ja mam wspaniałego partnera, mimo że poznaliśmy się ot w szkole gimnazjalnej (obecnie jestem na trzecim roku studiów) i żyje nam się świetnie. Nie miej żalu do wszystkich dziewczyn. Nie trafiłeś na tą odpowiednią, więc nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Nie mam pojęcia ile masz lat, ale z pewnością masz sporo czasu przed sobą.
Pozdrawiam
Labtec - 2011-10-31
Nie być zazdrosnym i zaborczym ?? Na jakim świecie ty żyjesz . Czy ty nie wiesz że nie ma wierności ? Ze strony kobiet , wystarczy wam kapka alkoholu i lowelas co ma dobre gadane tak zwany rasowy podrywacz , po czym beczycie na drugi dzień i zganiacie wszystko na alkohol . Faceci pamiętajcie nigdy nie ufajcie swoim kobietą one nie są tego warte . A i nie dajcie sobie zamazać obrazu czymś takim jak miłość bo ona nie istnieje . Mam setki przykładów na to jak niby jest wielka i wspaniała miłość a rok później panna ma w opisie na gadu wpisane imie zupełnie innego kolesia niż przed rokiem a o tamtym nawet słyszeć nie chce . I gdzie jest ta wasza wielka miłość ?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub