Jak schudnąć na rękach? strona 1 z 2

Czy masz na rękach tłuszczyk, który przeszkadza ci w noszeniu krótkich rękawków? Jeśli tak, to pora zabrać się za siebie. Nie sądź jednak, że tłuszczyk zniknie w przeciągu kilku dni. Aby ręce ładnie się prezentowały potrzeba przynajmniej kilku tygodni pracy. Poniżej przedstawiam zestaw ćwiczeń, które wyszczuplą twoje ramiona.
Jak schudnąć na rękach?
1

Podciąganie na drążku

Jest to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń jeśli chodzi o spalenie tłuszczyku z rąk. Musisz podciągnąć się na drążku, tak, aby dotknąć go podbródkiem. Jeśli chcesz wyrzeźbić swoje bicepsy podciągaj się podchwytem, zaś jeśli chcesz wyszczuplić ramiona podciągaj się nachwytem.

Podciąganie na drążku
2

Pływanie

Pływanie jest wspaniałym sportem, który rzeźbi całe twoje ciało i redukuje bóle kręgosłupa. Najlepszą techniką pływania, która wyszczupla i wzmacnia ręce jest motylek. Motylek sprawi, że nie tylko twoje ręce będą chudsze ale i całe ciało. Jeśli nie potrafisz pływać motylkiem pływaj kraulem lub żabką.

Pływanie
3

Hantle

Hantli możesz używać na wiele sposobów. Możesz stanąć prosto i podnosić je na wyprostowanych rękach wzdłuż lub w poprzek ciała, lub wykonać to samo ćwiczenie z rękami ugiętymi w łokciach.

Hantle
4

Dieta

Zredukuj spożywanie przetworzonej żywności oraz słodyczy. Unikaj fast foodów oraz tłuszczy, które najszybciej przekładają się na dodatkowe kilogramy. Prawidłowe odżywianie jest najszybszą drogą do zgubienia zbędnego tłuszczyku.

Udostępnij na FB
5
Aerobik

Aerobik

Aerobik jest ćwiczeniem kardio, które świetnie wpływa na przyspieszenie metabolizmu i redukcję tkanki tłuszczowej. Ćwicz razem z obciążnikami założonymi na ręce, które sprawią, że spalisz jeszcze więcej tłuszczyku z ramion. Ćwicząc w ten sposób zobaczysz różnicę w wyglądzie rąk już po tygodniu.

6
Pompki

Pompki

To oczywiste, że pompki są świetnym ćwiczeniem na klatkę piersiową i ramiona. Są różne rodzaje pompek, które możesz wykonywać. Przykładowo pompki z piłką lekarską - rewelacyjne na ramiona, ponieważ ćwiczenie wykonywane jest pod innym kątem.

7
Wyciskanie rąk na atlasie

Wyciskanie na atlasie

Aby schudnąć i wzmocnić ramiona musisz wykonywać ćwiczenia na atlasie regularnie, kilka razy w tygodniu. Nie przesadzaj z ciężarem ani ilością powtórzeń, aby nie nadwyrężyć mięśni.

Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć ramiona?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub