Jak spodobać się rodzicom chłopaka? strona 1 z 3

Na pewno nie raz słyszałaś straszne historie jak wyglądało poznanie rodziców chłopaka od niejednej przyjaciółki. Największe obawy pojawiają się, dlatego że chciałabyś wypaść jak najlepiej. Zazwyczaj tak jest, że im mocniej się starasz tym gorzej wychodzi. Bez nerwów - zrobienie dobrego wrażenia nie jest takie trudne. Przeczytaj poniższy artykuł a dowiesz się jak zabłyszczeć przy pierwszym spotkaniu z rodzicami chłopaka.
Jak spodobać się rodzicom chłopaka?
1

Nie śpiesz się

Nie nalegaj na poznanie jego rodziców. Niech on to zaproponuje, bo wówczas pewna będziesz, że on jest gotowy do takiego kroku. Zanim zgodzisz się na to spotkanie zastanów się czy chłopak, z którym jesteś to ten jedyny albo czy ci się tak przynajmniej wydaje. Do poznania rodziców naprawdę nie ma się co śpieszyć.

2

Zrób wywiad

Dowiedz się wszystkiego o rodzinie zanim ją poznasz. Musisz wiedzieć czy jego rodzice są szczęśliwym małżeństwem, czy są rozwiedzeni. Czy w domu rodziców mieszkają tylko oni czy rodzeństwo również. Najlepiej jak twój chłopak pokaże ci fotografie rodzinne i opowie o każdym z jej członków. Postaraj się zapamiętać imiona ich wszystkich i dowiedź się, kto będzie w domu rodziców w momencie poznania, aby uniknąć jakiejś niekomfortowej sytuacji.

3

Miejsce

Miejsce spotkania jest bardzo ważne. Najlepiej jak zaproponujesz neutralny teren taki jak restauracja. Aby atmosfera nie była zbyt napięta najlepiej wybrać półformalne miejsce.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Spotkanie się z rodzicami chłopaka nie musi być straszne. Tak, więc w zasadzie wystarczy jak będziesz miła otwarta i spokojna. Przed spotkaniem możesz sobie przygotować pytania, jakie mogłabyś zadać rodzicom chłopaka, czy odpowiedzi, jakie udzielisz na pytania, które najprawdopodobniej zostaną ci zadane. Mam nadzieję, że moje wskazówki okażą się dla ciebie pomocne.
4

Punktualność

Chyba chcesz zrobić dobre wrażenie? Nie spóźnij się, bo oznaczałoby to brak szacunku dla osób, z którymi masz się spotkać. Bycie punktualnym wiele mówi o tobie a przede wszystkim to, że jesteś osobą odpowiedzialną. Jeśli jednak coś ważnego spowoduje, że nie dasz rady zdążyć na czas, zadzwoń i uprzedź o ewentualnym spóźnieniu i określ, o której godzinie dotrzesz na spotkanie.

5

Prezenty

No cóż, każdy uwielbia dostawać prezenty. Pierwsze spotkanie z rodzicami będzie równie dobrą okazją na przypodobanie się poprzez wręczenie prezentu. Zanim dokonasz zakupu zorientuj się, co byłoby odpowiednie. Świetnie sprawdza się wino o ile jego rodzice piją alkohol lub czekoladki. Aby trafić w samo sedno dowiedz się, jakie lubią - mleczne, gorzkie czy nadziewane.

6

Strój

Jak mówią pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nie możesz przesadzić ze strojem. Krótkie spódniczki czy bluzeczki na cienkich ramiączkach odpadają. Nie chcesz wyglądać przecież wulgarnie. Najlepsza będzie spódnica do kolan i bluzka z rękawkami bądź skromny sweterek. Nie przesadzaj również z makijażem. Choć malujesz się mocno na co dzień, tym razem zrób sobie bardziej naturalny makijaż.

7

Rozmowa

Więc jesteś już ładnie i elegancko ubrana, a co z rozmową? Najlepiej działa w takim przypadku zainteresowanie tym, co mają do powiedzenia inni. Słuchaj dokładnie, co mówią, nie staraj się wymądrzać i chwalić osiągnięciami. Przed spotkaniem możesz poczytać newsy ze świata w Internecie, aby ewentualnie móc potoczyć rozmowę, jeśli ktoś akurat poruszy takie tematy.

8

Pochlebstwo

Pochlebstwo działa prawie w każdym przypadku. Powiedź coś miłego jego rodzicom. Doceń wystrój wnętrza, jeśli akurat spotkacie się u nich w domu, lub posiłek, który przygotowała mama twojego chłopaka. Jeśli jesteście w restauracji możesz podziwiać piękną biżuterię lub torebkę, na co kobiety zwracają szczególną uwagę. Pamiętaj jednak, aby pochlebstwa były szczere, bo jeśli nie będą rodzice chłopaka od razu to wyczują i z sympatycznej dziewczyny przemianują cię na lizuskę, która chce się przypodobać.

9

Opinie

Mimo tego że masz swoją opinię na temat polityki, religii czy innych rzeczy zachowaj ją dla siebie. Takie tematy na spotkaniach rodzinnych powinny być uważane za tabu. Nie chcesz przecież wywoływać awantury rodzinnej z powodu własnych przekonań. Najlepiej omijaj takie tematy a jeśli już któryś z rodziców zacznie o tym mówić postaraj się odpowiedzieć wymijająco.

10

Wyjście

To brzmi banalnie, ale wyjść również trzeba potrafić. Skończycie kolację, odbędziecie miłą rozmowę i na tym powinien zakończyć się wieczór. Nie przesiaduj w nieskończoność do momentu jak zobaczysz ziewanie na ustach jego rodziców, nie idź również do pokoju swojego chłopaka czy innego ustronnego miejsca, w którym mielibyście być sami. Najodpowiedniej będzie wyjść chwilę po kolacji jak już zdążycie się odrobinę poznać.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub