Jak się kochać w pozycji 69? strona 1 z 3

Znasz zapewne wiele pozycji seksualnych, które dają dużo satysfakcji. W tym artykule mam zamiar urozmaicić pozycję, 69 która wielu fascynuje i jednocześnie odstrasza ze względu na małą wygodę. Myślę jednak, że doznania, jakie wynikają z seksu w tej pozycji są warte małego dyskomfortu.
Jak się kochać w pozycji 69?
1

Kobieta na górze

Nie ma to jak mieć tak piękny widok na jej piękną tylną część ciała i do tego swobodę rąk, które mogą masować jej jędrną pupę i nie tylko. W tej pozycji ona będąc na górze ma większą swobodę ruchów i bardziej kontroluje oralną przyjemność. Mając dostęp do jej tyłka zajmij się odpowiednio jej pochwą i odbytem. Możesz badać swoim palcem zarówno jedno jak i drugie. Nie zapominaj również o jej łechtaczce, która będzie również żądna wrażeń. Ona w tej pozycji doskonale będzie mogła zająć się twoim penisem i jądrami, lizać go i ssać.

Zalety – ona ma pełną kontrolę, ponieważ jest na górze, a ty możesz dodatkowo używać palców, gdy będziesz ssał jej pochwę, ponieważ twoje dłonie będą całkowicie odciążone. Kolejnym plusem tej pozycji jest to jak przypuszczam, że w żadnej innej nie będziesz miał tak wspaniałego widoku na jej narządy płciowe i nie tylko.

Wady – w zależności od tego ile ona waży może dojąć do sytuacji, że będziesz miał mniejsze krążenie w organizmie, co jednocześnie utrudni dopływ krwi do strategicznego miejsca twojego ciała. Masz mniejszą kontrolę nad sytuacją. Ona może mieć otarcia na kolanach i łokciach jak będzie musiała się na nich podeprzeć.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jak widzisz pozycja 69 może mieć wiele odsłon. Warto wypróbować każdą z nich, ponieważ zaowocuje to niesamowitym orgazmem. Pamiętaj jednak żeby nie skupić się wyłącznie na własnej przyjemności, bo w tej pozycji jak już wcześniej było wspomniane należy zarówno brać jak i dawać.
2

Ty na górze

Teraz, gdy ty jesteś na górze sytuacja troszkę się zmieni. Po pierwsze będziesz pochylony nad jej słodką częścią ciała a twarz będzie w bezpośrednim kontakcie z jej łechtaczką. Możesz wziąć sprawy w swoje ręce a raczej w swój język i w wolniejszym tempie lizać ją od łechtaczki do końca pochwy. Ona z kolei będzie mogła umieścić twój członek głęboko w gardle a ponieważ ręce ma wolne będzie miała większą swobodę manewru pozostałych obszarach twoich miejsc intymnych.

Zalety – masz więcej kontroli będąc na górze. W tej pozycji twój członek będzie mógł naprawdę głęboko zawitać w jej gardle.

Wady – nie możesz do końca odpłynąć, aby za bardzo jej nie przydusić, gdy włożysz jej członka do buzi. Gdy będziesz starał się lizać się ją głębiej możesz nabawić się bólu szyi ze względu na nadwyrężenie.

3

Na baczność

W tej pozycji będziesz potrzebował dużo siły niczym Herkules. Ta pozycja nie jest dla wszystkich, raczej dla tych, którzy chcą spróbować czegoś ekstremalnego. Ty będziesz stał na baczność a swoją partnerkę będziesz trzymał do góry nogami. Najlepiej jak chwycisz ja w okolicach pasa. Jej nogi są rozchylone, dlatego masz pełen dostęp do jej klejnotów podobnie jak ona ma idealny dostęp do twoich. Przekonasz się jak dobrze potrafi ssać i pieścić twojego penisa.

Zalety – ona będzie pod wrażeniem twojej siły a poza tym w tej pozycji można naprawdę swobodnie lizać i ssać.

Wady – pierwsze próby tej pozycji mogą być nieudane i może wam się wydawać niewygodna. Krew może napłynąć dość szybko do jej głowy. Możesz trzymać ją zbyt mocno i pozostawić na jej ciele siniaki.

4

Obok siebie

Pozycja 69 to jedna z najlepszych, która umożliwia cudowny seks oralny. Nie znam osoby, która nie przepadałaby za oralem – a pozycja 69 umożliwia sprawianie przyjemności sobie nawzajem w tym samym czasie. Nie dość, że dajesz to również otrzymujesz. W tej pozycji ty i twoja kobieta leżycie w przeciwnych kierunkach do siebie. Tak, więc twoja twarz jak zwykle będzie w bezpośrednim kontakcie z jej pochwą a jej usta będą na wysokości twojego członka. W tej pozycji żadne z was nie napiera na drugą osobę i dodatkowo możecie patrzeć na siebie przy okazji sprawiania przyjemności.

Zalety – nie musisz przejmować się swoją wagą. Możesz używać swoich rąk, aby pieścić jej ciało pocierać jej piersi, sutki brzuch i wszędzie indziej gdzie pragnie być dotykana. Dzięki swobodzie rąk może masować twoje plecy i uda, a ty masz doskonały widok jak ona pieści ustami twojego penisa.

Wady – w tej pozycji może wydzielać się za dużo śliny.

Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Zxc - 2017-01-17
Wada ujawni się wtedy gdy ona puści bąka.
Marcin - 2016-03-14
Super
zenek50zenek - 2013-05-15
Lubie te pozycję jak chyb kazdy facet
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub