Jak zrobić kompozycję kwiatową na grób? strona 1 z 5

Jedną z rzeczy jaka urzeka cudzoziemców w naszym kraju jest stary obyczaj odwiedzania grobów zmarłych. Robimy to zazwyczaj w dniu Wszystkich Świętych, choć okres października i listopada jest zazwyczaj czasem pielgrzymek na groby bliskich. Żeby grób wyglądał pięknie, warto przystroić go kwiatową kompozycją. Jak zrobić wiązankę na cmentarz, dowiesz się poniżej.
Jak zrobić kompozycję kwiatową na grób?
Udostępnij na FB
1
kompozycja na cmentarz - krok 1
Umieść w koszu lub donicy gąbkę florystyczną do kwiatów mokrych. Wcześniej zanurz ją w wodzie, aż nasiąknie wodą. Samą kompozycję należy robić warstwami. Zacznij od tyłu. Wbij w gąbkę florystyczną najwyższe kwiaty lub liście. Następnie przesuwaj się ku przodowi, umieszczając w gąbce kwiaty coraz to niższe.
2
kompozycja na cmentarz - krok 2
Nadaj kompozycji głębi, umieszczając w niej kwiaty różnych kolorów. Mogą to być na przykład margaretki. Są one bardzo trwałe, występują w wielu odcieniach i doskonale nadają się na tą okazję.
3
kompozycja na cmentarz - krok 3
Łodygi kwiatów obcinaj po skosie. Łatwiej będzie je wbić w gąbkę, a powierzchnia poboru wody będzie znacznie większa, co przedłuży żywotność całej kompozycji.
4
kompozycja na cmentarz - krok 4
Oto jak wygląda gotowa kompozycja.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub