Jak wybrać zabawy na urodziny dla dzieci?

Organizujesz przyjęcie dla dzieci i nie wiesz jakie zabawy wybrać, aby wszystkie dobrze się bawiły? Musisz pamiętać, że każde dziecko jest inne i nie musi entuzjastycznie przyjąć tej zabawy, którą uwielbia twój maluch. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na zabawy dla dziewczynek i chłopców.
Rzeczy, których potrzebujesz:
akcesoria urodzinowe (czapeczki, balony, gwizdki itp.), opcjonalnie - gotowe gry urodzinowe dla dzieci (zobacz tutaj)
1
Na przyjęciu dla dziewczynek dobrym rozwiązaniem jest zorganizowanie mini salonu piękności. Małe elegantki chętnie pomalują paznokcie i dadzą się pomalować. Jeżeli dziewczynek jest dużo poproś jedną lub dwie mamy o pomoc, aby dzieci się nie nudziły czekając zbyt długo na swoją kolej.
2
Chłopcy zawsze chętnie pobawią się w wojnę, ale musisz wcześniej przygotować dla nich okopy i broń. Postaraj się też wymyślić jakąś niezbyt zawiłą fabułę potyczki, aby mogli się wczuć w swoje położenie i nie kłócili się o przebieg walki.
3
Dziewczynki bardzo ucieszą się, jeżeli zorganizujesz dla nich kącik z wróżbami. Możesz im wyczytywać przyszłość z herbaty lub kawy, będzie to dla nich duża frajda.
4
Jeżeli masz w domu dużo miejsca, na przyjęciu dla chłopców zorganizuj zawody sportowe. Chłopcy bardzo lubią taką zdrową rywalizację. Aby nie czuli się jak na zajęciach wychowania fizycznego przygotuj im wcześniej numery startowe oraz dyplomy i puchary za zwycięstwo w poszczególnych kategoriach.
5
Na przyjęciach mieszanych zachęć dzieci by same narysowały lub namalowały grę planszową, może być ona wzorowana np. na chińczyku lub eurobiznesie. Dzieci z wielką radością zagrają później w grę, którą same stworzyły.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Hanka z M jak Miłośc - 2012-04-04
Potrzebne nam 2 talerze . Jeden od spodu smarujemy sadzą z komina , następnie wziąśc jubilata na przeciwko osoby która jest chętna do czarowania . Nasz magik musi kazac jubilatowi smarowac pod talerzem (tam gdzie jest posmarowane sadzą) w kółko , następnie czarodziej smaruje sie palcem po całej twarzy , a jubilat robi to co on , tyle że jubilat ma palec z sadzy , co chwile kazac mu kręcic pod talerzem . Na koniec kazac się przejrzec jubilatkowi lub jubilatce w lustrze . Czekajcie na reakcje .! Miłej zabawy.
jsgibp9 - 2011-01-20
A JEŚLI DZIECKO KOŃCZY 12 LAT?TO JAK MYŚLICIE JAK MOŻNA ZORGANIZOWAć DZIECIOM DOBRA ZABAWE:>?POMOZCIE JAK MOZECIE...
beta - 2010-03-08
na urodziny zrobiłabym dziecku przyjęcie niespodzianka zaprosiłabym znajomych upiekłabym ciasto i kupiła komórkę
Mała . ! - 2009-07-05
Nie wiem czy beda dobre te wróżby
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub