Jak zrobić zaproszenia komunijne?

Pierwsza Komunia Twojego dziecka, jest dla niego wielkim wydarzeniem. Co powiesz na to, aby wraz z nim wykonać własnoręcznie zaproszenia na tę uroczystość? Osoby którym wręczysz takie niezwykłe zaproszenia na pewno będą czuły się wyjątkowo. Poniżej znajdziesz instrukcję jak je wykonać.
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Papier, który będziesz mogła włożyć do drukarki, najlepiej biały lub kremowy, Komputer, Drukarkę, Koperty, Program komputerowy do wykonania kartek
1
Wybierz wielkość papieru-zaproszenia. Zazwyczaj zaproszenia są jednostronne, ale mogą być również składane. Rozmiar powinien być około 10cm x 14cm, lub 12cm x 16cm. Przy takich wymiarach będziesz miała sporo miejsca na napisanie wybranego tekstu, a papier łatwo się zmieści w drukarce.
2
Dopasuj do wielkości zaproszenia koperty. Pomyśl co chcesz napisać, możesz np. napisać "Mamy zaszczyt zaprosić (tu wpisz imię/imiona) na Pierwszą Komunię Świętą naszej córki/syna".
3
Musisz umieścić na zaproszeniu również inne informacje tj. godzinę o której odbywa się uroczystość, miejsce, oraz jeśli planujesz przyjęcie również powinnaś to napisać w zaproszeniu, np. "po uroczystości w kościele zapraszamy na poczęstunek (napisz gdzie)".
4
Poszukaj w programie lub w Internecie obrazków pasujących do podkreślenia uroczystości, np. kiść winogron, hostia, kielich i dodaj je do zaproszenia.
5
Nie zapomnij umieścić informacji, że prosisz o potwierdzenie czy dana osoba będzie mogła zaszczycić Was swoją obecnością, wpisz numer telefonu i datę do kiedy oczekujesz na informację.
6
Ustaw w komputerze ustawienia wydruku i sprawdź podgląd wydruku. Wydrukuj jeden egzemplarz na próbę. Jeśli coś nie jest dokładnie tak jak powinno być, popraw ustawienia i wydrukuj pożądaną liczbę zaproszeń.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub