Jak zrobić warkocz duński? strona 1 z 5

Warkocz duński to nic innego jak warkocz francuski ale pleciony na odwrót. W przypadku warkocza francuskiego pasma włosów przekładamy jedno nad drugim. Warkocz wówczas jest płaski, blisko głowy. Robiąc warkocz duński pasma włosów przeplatamy pod spodem zaś sam warkocz jest wypukły i jakby nad głową. Poniżej dokładna instrukcja wraz ze zdjęciami.
Jak zrobić warkocz duński?
Udostępnij na FB
1
Robienie warkocza duńskiego 1
Zbierz włosy z czubka głowy i podziel je na 3 części.
2
Robienie warkocza duńskiego 2
Lewe pasmo przełóż POD pasmo środkowe. Następnie przełóż prawe pasmo pod pasmo środkowe.
3
Robienie warkocza duńskiego 3
Przytrzymaj w prawej ręce wszystkie 3 pasma włosów. Palcem wskazującym lewej ręki zagarnij trochę włosów z lewej części głowy i dodaj je do lewego pasma. Włosy powinny być zagarnięte z obszaru około 3-5 cm znajdującego się zaraz poniżej włosów, które wchodzą już w skład warkocza.
4
Robienie warkocza duńskiego 4
Przełóż lewe pasmo pod pasmo środkowe. Podczas przekładania lewego pasma pod środkowym złap pasmo środkowe lewą ręką i je odciągnij na bok (na lewo).
5
Robienie warkocza duńskiego 5
Przytrzymaj teraz w lewej ręce wszystkie pasma włosów i dodaj nowe włosy prawą ręką do prawego pasma.
6
Robienie warkocza duńskiego 6
Przełóż prawe pasmo pod pasmem środkowym w taki sam sposób jak poprzednio. Pociągnij pasma dociskając splot warkocza.
7
Robienie warkocza duńskiego 7
Powtarzaj kroki 3-6 aż spleciesz warkocza.
8
Robienie warkocza duńskiego
Jak już dojdziesz poniżej szyi wówczas kontynuuj zaplatanie warkocza w dalszym ciągu przekładając kolejno prawe i lewe pasmo POD pasmem środkowym.
  • Komentarze Tipy.pl (7)

ana - 2015-03-17
Klik, ale przecież taki warkocz trzeba poluzować, wtedy wydaje się zapleciony grubych włosów. No i można go zrobić na wcześniej natapirowanych włosach.
tyłek - 2015-03-16
Tak to warkocz holenderski nie duński
Klik - 2015-03-13
Ładnie wygląda, ale nie u osób z małą ilością włosów i w dodatku z cienkimi, raczej się nie sprawdzi i nie będzie robił takiego efektu.
pfffff - 2015-03-13
beznadzieja instrukcja
oliweczka - 2015-02-19
Wspaniały fauny modny i na szybko♥
werka - 2013-04-26
Super!sproboje napewno :-)
ana - 2012-09-16
Angielskie "Dutch braid" to nie warkocz duński. "Dutch" oznacza "holenderski".
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub