Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką origami? strona 1 z 6

Jeśli planujesz zrobić własnoręcznie kartki bożonarodzeniowe dla całej rodziny to najwyższa pora już zaczynać. Dużo pracy przed tobą a przed świętami będziesz mieć z pewnością sporo innych zajęć. Poniżej przedstawiam instrukcję zrobienia tej ślicznej kartki za pomocą metody origami.
Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z choinką origami?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Papier do origami lub ozdobny - może być jeden wzór lub kilka wzorów o takiej samej kolorystyce (np. te do kupienia tutaj), Biały bristol, Zielony papier, Klej, Nożyczki, Dziurkacz dekoracyjny z motywem zimowo - bożonarodzeniowym (np. gwiazdka, śnieżynka itp.)
Udostępnij na FB
1
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 1
Potrzebujesz 3 kwadratowych karteczek o 3 różnych wielkościach. Jedna powinna mieć około 6 cm, druga 7,2 cm, trzecia 8 cm. Z zielonego papieru wytnij również pień choinki.
2
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 2
Złóż kwadratową karteczkę na pół, tak, aby jej prawa strona była w środku (prawa strona to ta, która chcesz, aby była widoczna na choince).
3
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 3
Rozłóż karteczkę a następnie ją złóż na pół po skosie, rozłóż i złóż po drugim skosie. Składaj w taki sposób, aby prawa strona była na zewnątrz.
4
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 4
Rozłóż karteczkę i złóż ją w taki sposób, aby poziome zagięcie się ze sobą spotkało w połowie.
5
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 5
Dociśnij krawędzie tworząc trójkąt.
6
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 6
Weź jeden z bocznych wierzchołków trójkąta i złóż go do środka w taki sposób, aby jego bok leżał na linii najkrótszej wysokości.
7
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 7
Zrób to samo z drugim wierzchołkiem trójkąta.
8
Kartka bożonarodzeniowa z choinką 8
Tak samo złóż pozostałe karteczki. Przygotuj kartkę bristolu i złóż ją na pół. Teraz ułóż na niej złożone karteczki. Układaj je od dołu od największej do najmniejszej. Pod największą karteczkę podłóż kawałek papieru, który będzie pniem choinki. Jeszcze nie przyklejaj karteczek - to jest przymiarka tego, jak choinka będzie wyglądać.
9
Kartka bożonarodzeniowa z choinką
Do przodu złożonej kartki bristolu naklej duży prostokąt z kolorowego papieru - powinien być on nieco mniejszy niż połowa białej kartki. Białe krawędzie będą stanowić ramkę. Następnie na kolorowy prostokąt naklej swoją choinkę i dopisz markerem życzenia. Gotowe! Kartka jest gotowa do wysłania!
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub