Jak zrobić bałwana z pomponów? strona 1 z 6

Ten bałwan zrobiony z białych pomponów, filcu i wstążek nigdy się nie roztopi. Będzie on wspaniałą zabawką dla dziecka. Wystarczy dodać do jego kapelusza kawałek wstążeczki a może służyć również jako ozdoba choinkowa.
Jak zrobić bałwana z pomponów?
Rzeczy, których potrzebujesz:
2 pompony o wielkości 3cm, 1 pompon o wielkości 4,5cm, Szara mulina / włóczka, Czarna mulina / włóczka, Czerwona mulina / włóczka, Igła z dużym oczkiem (na mulinę lub włóczkę), Filc pomarańczowy, Filc czerwony, Igła i niewidoczna nitka, Nylonowa nitka (przeźroczysta), Czerwona wstążka
Udostępnij na FB
1
Robienie bałwana z pomponów 1

Z białej włóczki zrób 3 pompony, które następnie podetnij tak, aby były 3 różnych wielkości (tak jak części bałwana). Zobacz "Jak zrobić pompona". Utnij 3 kawałki szarej włóczki (na guziki) i 2 kawałki czarnej włóczki (na oczy) - każdy kawałek o długości 13 cm. Na środku każdego z kawałków włóczki zrób pętelkę.

2
Robienie bałwana z pomponów 2
Kawałek włóczki z pętelką nawlecz na igłę i przeciągnij ją przez środek średniej wielkości pompona pompona. Będzie to guzik bałwana. Na największym pomponie zrób 2 guziki, zaś na najmniejszym pomponie oczy (2 kropki obok siebie) w taki sam sposób jak w kroku 2.
3
Robienie bałwana z pomponów 3
Do najmniejszego pompona przyklej kawałeczek pomarańczowego filcu w kształcie trójkąta.
4
Robienie bałwana z pomponów
Kapelusz zrób z 2 kółek z czerwonego filcu o średnicy 2cm i 6mm oraz jednego prostokąta o wymiarach 5,5 x 2 cm. Zszyj ze sobą dwa końce czerwonej włóczki by uformować małe kółko. Kółko z włóczki połóż na prostokącie wzdłuż jego krótszego boku, w taki sposób, aby poza nim wystawała pętelka na tyle długa, aby można było powiesić na niej bałwana na choince. Włóczkę przyszyj do prostokąta pośrodku jego boku - nie musi być ładnie bo nie będzie i tak widać tego szwu. Następnie posmaruj prostokąt klejem i go zroluj tworząc mały walec. W mniejszym kółku z czerwonego filcu zrób pośrodku maleńką dziurkę i przepchaj przez nią zawieszkę wystającą z walca. Obydwa kółka przyklej do obydwu podstaw walca. W razie konieczności przytnij górną część kapelusza.
5
bałwan z pomponów
Zszyj ze sobą wszystkie części bałwana za pomocą przeźroczystej nitki. Na szyi bałwana zawiąż czerwoną wstążkę - będzie to jego szalik.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub