Śmieszny test na inteligencję strona 1 z 2

Ćwiczenia mózgu są tak samo ważne jak ćwiczenia fizyczne. Powiedzenie "nieużywany organ zanika" odnosi się również do mózgu, zatem zacznij go ćwiczyć, zanim będzie za późno. Wykonaj poniższy test i sprawdź czy twój mózg działa tak jak powinien, zaczyna zanikać, czy już nie ma po nim śladu. Teraz zrelaksuj się, uspokój myśli i .... zaczynamy!
Śmieszny test na inteligencję
1

PYTANIE 1:

Co wkładasz do tostera?

Odpowiedź brzmi: chleb. Jeśli odpowiedź brzmiała "tosty", to zakończ na tym test i zajmij się czymś innym. Postaraj się nie zrobić sobie krzywdy. Jeśli odpowiedziałeś chleb, to przejdź do kolejnego pytania.

2

PYTANIE 2:

Powiedz "daleko" pięć razy. Teraz przeliteruj "daleko". Co pije krowa?

Odpowiedź: Krowa pije wodę. Jeśli odpowiedziałeś "mleko", nie odpowiadaj na kolejne pytanie. Twój mózg jest już najprawdopodobniej przegrzany. Może lepiej zajmij się książeczkami dla dzieci z kolorowankami. Jeśli odpowiedziałeś woda, to przejdź do kolejnego pytania.

3

PYTANIE 3:

Dwadzieścia lat temu pewien samolot leciał na wysokości 20,000 stóp nad Niemcami. W tych latach Niemcy stanowiły dwa odrębne państwa - wschodnią Niemiecką Republikę Demokratyczną (NRD) i zachodnią Republikę Federalną Niemiec (RFN). W każdym razie podczas lotu DWA silniki samolotu przestały działać. Kiedy trzeci - ostatni z silników - zaczął szwankować, pilot zdecydował się na lądowanie awaryjne. Niestety trzeci z silników przestał działać zanim pilot zdążył wylądować. Samolot rozbił się na granicy pomiędzy NRD a RFN, na tzw. "ziemi niczyjej". Gdzie należało pochować ocalałych - w Niemczech Zachodnich, Niemczech Wschodnich, czy na "ziemi niczyjej"?

Odpowiedź: Nigdzie, przecież nie chowa się ocalałych. Jeśli powiedziałeś cokolwiek innego to jesteś prawdziwym nieukiem i nigdy nie powinieneś ratować ludzi z katastrof lotniczych.

Udostępnij na FB
4

PYTANIE 4:

Jeśli wskazówka godziny zegara zmieniałaby kąt o 1/60 stopnia co minutę, to o ile stopni zmieni się kąt w ciągu godziny czasu?

Odpowiedź: Jeden stopień. Jeśli powiedziałeś "360 stopni" lub cokolwiek innego, to się mylisz. Gratuluję, że dotarłeś tak daleko, jednak możesz na tym zakończyć test.

5

PYTANIE 5:

Mama Kamy ma pięć córek: 1. Rana, 2. Rene, 3. Rini, 4. Rono. Jak się nazywa piąta córka?

Odpowiedź: Runu? Oczywiście, że nie. Nazywa się Kama. Przeczytaj początek zadania raz jeszcze!

6

PYTANIE 6:

Nie używając kalkulatora - Prowadzisz autobus ze Szczecina do Rzeszowa na Podkarpaciu. W Szczecinie wsiada do autobusu 17 osób, w Zielonej Górze 6 osób wysiada i 9 osób wsiada. W Katowicach 2 osób wysiada i 4 wsiada. W Krakowie 11 osób wysiada i 16 wsiada. W Tarnowie 3 osoby wysiadają i 5 wsiada. W Dębicy 6 osób wysiada i 3 wsiadają. Dojechałeś do Rzeszowa. Jak ma na imię kierowca autobusu?

Odpowiedź: Do diaska! To ty! Przeczytaj pierwsze zdanie raz jeszcze!

7

PYTANIE 6:

Znów musisz liczyć i znów bez kalkulatora! Do liczby 1000 dodaj 40. Następnie do wyniku dodaj znów 1000. Teraz dodaj 30. Dodaj kolejny 1000. Dodaj jeszcze 20. Dodaj 1000. Na koniec dodaj 10. Jaki masz wynik?

Zatem wyszło ci 5000? Oj chyba coś ci nie wyszło. Policz jeszcze raz. Prawidłowy wynik to 4100. Coś ci nie pasuje? Policz jeszcze raz na kalkulatorze.

Więc na ile pytań udało ci się poprawnie odpowiedzieć? Bądź szczery!

  • Komentarze Tipy.pl (27)

Kaspi - 2016-08-10
Ktoś naprawdę inteligentny musiał układać ten kwestionariusz zwany wyżej "Testem na inteligencję" komentując na każdym stopniu czyjeś "niepowodzenie" tekstem typu " Nie kontynuuj bo jesteś przegrzanym imbecylem" a na koniec zadając pytanie " To ile masz właściwie punktów?" Ciekawe zjawisko...
lolusia - 2016-02-01
wszystko :D
Zdruzgotana Głupotą Ludzką - 2015-08-06
Naprawdę? Obrażanie człowieka przez to, że źle przeczytał albo ponieważ źle policzył? Naprawdę świetny test. Nic tutaj nie sprawdza inteligencji. Nie polecam 2/10.
miki99 - 2015-07-31
Test super :) mój mózg nawet wychwycil ze Niemcy są Zjednoczonym państwem juz od 26 lat a nie od 20
Eibhlin - 2015-06-08
Przegrałam juz na pierwszym pytaniu
Eibhlin - 2015-06-08
Przegrałam juz na pierwszym pytaniu
sara - 2015-05-20
Makdymalna ilosc punktow :)
poetka<3 - 2015-03-16
Przegrałam już na pierwszym pytaniu... Robiąc dalej test na 7 pytań zero poprawnych odpowiedzi. No cóż, mam umysł humanistki. Ech... za dużo filozofuję.
taertae - 2014-09-07
Mam 10 lat i nie kłamię. Odpowiedziałam na wszystkie dobrze XD
rafcio baki - 2014-07-14
Pieprzone tosty. Przegrałem na pierwszym pytaniu. WSTYYYYYYYYYYD!!!
max - 2014-06-02
test
brawo - 2013-11-28
Brawo po raz drugi! "Godzina czasu" to koszmarna tautologia (jeszcze okres czasu bym wam darował). Popisaliście się!
brawo - 2013-11-28
Gratulacje dla twórców testu! "W każdym bądź razie" (pyt. 3) to rusycyzm, błąd w języku polskim. Macie takie wysokie IQ! ;D
ladymiss778 - 2013-11-27
Źle miałam 2, ale i tak uważam, że mi nieźle poszło.
Amla - 2013-11-18
Wow,a ja tylko na 6 bo zapomniałam, że krowa daje mleko, ale pije wodę! ale wstyd...
Kafar - 2013-09-09
na 6. tylko w pierwsyzm dalem się zlapać, pozniej juz wiedizałem że będą podchwytliwe ;)
ktosia :) - 2013-05-28
Załamka, na 2 odpowiedziałam ;)
erap2 - 2013-05-28
Ja tam na 7 odpowiedziałem.
kasiulek_1994 - 2013-05-27
Jaki wstyd, tylko 2 odpowiedzi dobre;P
...Ktoś... - 2013-03-18
cholerne mleko XD na prawie wszystkie odpowiedziałam dobrze tylko krowa mnie obaliła :P
emkey - 2012-08-31
odpowiedziałem na wszystkie, na kila nawet poprawnie :)
weroniczka2611 - 2012-01-26

no to jest chore ja odpowiedziałam na 7

magda - 2012-01-26
Dwa pytania 6 .? ;d
weroniczka2611 - 2012-01-25
poległam na 6 więc odpowiedziałam na wszystkie
Magda2581 - 2012-01-22
poległam przy 1 oj musze poćwiczyć ta swoja muzgownice :(
Magda2581 - 2012-01-22
naamah - 2012-01-21
dobre :) na pytanie 4 źle odp. ale nie jest ze mną aż tak źle hehe :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub