Jak ozdobić buty złotym czubkiem? strona 1 z 5

Zwykłe czarne szpilki to już przeszłość. Teraz, gdy w modzie królują bloki kolorów możesz je przenieść również na buty. Pomaluj więc czubki swoich butów na jakiś kolor, na przykład modne złoto i zawojuj ulice w swoim mieście!
Jak ozdobić buty złotym czubkiem?
Rzeczy, których potrzebujesz:
szpilki, najlepiej czarne lub pastelowe, złota farba w sprayu, taśma malarska, drobnoziarnisty papier ścierny, reklamówka jednorazowa.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Możesz pomalować buty również innym kolorem, na przykład modną fuksją, miętą czy cytrynową żółcią. Jest to wersja dla odważnych, ale wygląda niesamowicie. Możesz też pomalować buty w jakimś śmiałym kolorze, na przykład czerwone i zrobić im chabrowy czubek. Jest to bardzo odważne połączenie.
1
Malowanie czubków krok 1
Najpierw zdecyduj ile czubka chcesz pomalować. Owiń buty reklamówką jednorazową i pozostawiając czubek niezakryty. Sklej reklamówkę z butem jak widać na fotografii wyznaczając taśmą równą granicę między częścią buta, która ma być pomalowana, a tą która ma pozostać czarna.
2
Malowanie czubków krok 2
Za pomocą papieru ściernego zetrzyj teraz lekko czubki, aby ich powierzchnia była matowa. Dokładnie zetrzyj proch z butów przed malowaniem.
3
Malowanie czubków krok 3
Pokryj czubek buta bardzo dokładnie farbą w sprayu. Poczekaj aż farba trochę przeschnie, po czym nałóż drugą, trzecią, a nawet czwartą warstwę. Wszystko po to, aby kolor był pełny i jednolity. Pozostaw buty do całkowitego wyschnięcia.
4
Malowanie czubków krok 4
Gdy farba wyschnie bardzo delikatnie odklej taśmę i ściągnij reklamówki z butów. Voila. Buty gotowe. Jak nowe.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub