15 pomysłów na prezenty dla kobiet strona 1 z 9

Dzień Kobiet już niebawem zatem pora myśleć o prezentach dla pań twojego życia. Oczywiście okazji do dawania prezentów jest w ciągu roku mnóstwo zatem warto kupić coś niedrogiego, co nie nadwyręży kieszeni a będzie miłym upominkiem. Oto 15 pomysłów na prezenty dla kobiet:
15 pomysłów na prezenty dla kobiet
Udostępnij na FB
1
Ręcznie robiona biżuteria

Ręcznie robiona biżuteria

Jest to raczej pomysł dla młodych dziewczyn, które nie mają pomysłu na prezent dla mamy lub dla koleżanek. Ponad 200 instrukcji na modną biżuterię znajdziesz tu - "robienie biżuterii".

2
Wino

Butelka wina

Kto nie lubi napić się dobrego wina? Nie musi cię to kosztować całej wypłaty czy kieszonkowego. A jak chcesz dokupić do wina coś dobrego to najlepszym pomysłem będzie ser pleśniowy. Idealny prezent!

3
Książki

Książka

Książka jest wspaniałym prezentem nie tylko na Dzień Kobiet, jednak upewnij się, że osoba której chcesz ją podarować lubi czytać. Dowiedz się również jakie książki preferuje, czy jest to fantazja, romans czy może jeszcze coś innego.

4
Świeczniki

Świeczki i świeczniki

Kobiety uwielbiają wszystkie zapachowe i kolorowe świeczki jak również piękne świeczniki. To samo dotyczy kadzidełek i stojaczków na nie.

5
Ramka na zdjęcie

Ramki na zdjęcia

Co zrobilibyśmy, gdybyśmy nie mieli zdjęć? Czy jest lepszy sposób na upamiętnienie wspaniałych momentów naszego życia? Większość kobiet kocha otaczać się zdjęciami zarówno w domu jak i w pracy, zatem czy jest lepszy prezent?

6
Krokomierz

Krokomierz

Wiele osób preferuje dostawać praktyczne prezenty. Krokomierz jest zarówno praktyczny jak i wspomaga odchudzanie - a jaka kobieta nie chciałaby schudnąć i prowadzić zdrowszy tryb życia?

7
Domowe wypieki

Domowe wypieki

Oczywiście większość panów kupuje na Dzień Kobiet bombonierki lub czekoladki. Ale jest coś lepszego a mianowicie domowe wypieki!

8
DVD filmy

DVD

Film na DVD jest wspaniałym prezentem o ile dana kobieta ma czas, aby go oglądnąć. A jeśli ma ten czas to będzie super, jeśli oglądniecie go razem!

9
Spersonalizowane CD

Spersonalizowane CD lub DVD

Jeśli nagrywasz specjalną składankę na prezent to dobrym pomysłem będzie zrobienie oryginalnego opakowania wraz ze zdjęciem. Można to zrobić na stronie bighugelabs - wgrać zdjęcie, wpisać tytuł, opis i kliknąć na "create".

10
Kosmetyki do kąpieli

Kosmetyki do kąpieli

Każda kobieta uwielbia gorącą kąpiel z pachnącymi olejkami, płynami, solami czy kulami do kąpieli.

11
Bon do kawiarni

Bon do kawiarni

Dla osób uzależnionych od kawy taki bon będzie prawdziwym darem z nieba. Możesz go podarować w prezencie na Dzień Kobiet dla pań, których tak dobrze nie znasz, np. dla koleżanki z pracy.

12
Fajne kapcie

Fajne kapcie

Kapcie są zawsze dobrym pomysłem na prezent. A w związku z tym, że robi się coraz cieplej wybierz wersję wiosenno-letnią.

13
Kalendarz ze zdjęciami

Kalendarz ze zdjęciami

Świetnym pomysłem na prezent na Dzień Kobiet jest kalendarz ze zdjęciami. Taki kalendarz możesz dać mamie, babci czy nawet przyjaciółkom, które znasz od dawien dawna.

14
Mini ogródek ziołowy

Mini ogródek ziołowy

Taki ogródek będzie fajnym prezentem dla kogoś kto kocha gotowanie, w szczególności z użyciem świeżych ziół. Taki miks ziołowy można postawić na oknie i cieszyć się własnym ogrodem nawet w bloku w dużym mieście.

15
Wizyta u kosmetyczki

Bon do kosmetyczki

Taki bon jest świetnym prezentem bo to kobieta zadecyduje na jaki zabieg go wykorzysta. Idealny na wiosnę kiedy kobiety zaczynają podwójnie o siebie dbać.

  • Komentarze Tipy.pl (1)

mąż swojej żony - 2016-09-19
wszystkie te propozycje to bzdety; może małolaty w to pójdą, ale prawdziwa kobieta ma te rzeczy gdzieś - jako mąż, po 15latach małżeństwa, wiem swoje
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub