Jak zrobić nutkę na klawiaturze?

Umiejętność robienia znaków na klawiaturze potrafi czasem zaoszczędzić czasu na szukanie ich w tabelce z symbolami. Nie wszystkie jednak da się zrobić, jednak wiele tak. Na przykład zrobienie nutki na klawiaturze jest banalnie proste. Sam się przekonaj.
Jak zrobić nutkę na klawiaturze?
1
Jeśli chcesz zrobić nutkę będzie Ci potrzebna klawiatura numeryczna. Na wielu systemach zrobisz nutkę nawet na nieaktywnej klawiaturze numerycznej. Jeśli jednak nutka nie będzie wychodziła spróbuj włączyć klawiaturę numeryczną znajdującą się po prawej stronie klawiatury (na przykład w okienku gg nutkę i inne znaki zrobisz tylko przy włączonej klawiaturze numerycznej). A zrobisz to poprzez naciśnięcie klawisza 'Num 'Lock'. Jeśli masz laptopa klawiaturę numeryczną aktywujesz przytrzymując klawisz funkcyjny 'fn' oraz 'Num Lock'.
2

JAK ZROBIĆ NUTĘ? Przytrzymując lewy 'Alt' kliknij na klawiaturze numerycznej '1' a zaraz potem '3'. Puść 'Alt'. Wtedy na monitorze pojawi się nutka ♪.

nuta krok 2
3

JAK ZROBIĆ NUTY Z BELKĄ? Przytrzymując lewy 'Alt' kliknij na klawiaturze numerycznej '1' a zaraz potem '4'. Puść 'Alt'. Wtedy na monitorze pojawią się dwie nutki połączone belką ♫.

nuta z belką krok 3
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub