Jak zrobić zajączka wielkanocnego z filcu? strona 1 z 8

Stół wielkanocny wymaga przygotowania. Goście zwrócą uwagę nie tylko na serwowane im na tym stole dania, ale również na jego wygląd. Zaskocz swoich gości. Zrób ozdobne zajączki wielkanocne z filcu i postaw je na swoim wielkanocnym stole. Zajączki sprawdzą się również ustawione na komodzie, na półce czy parapecie. Zobacz jak możesz je szybko i samodzielnie zrobić.
Jak zrobić zajączka wielkanocnego z filcu?
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablon, sztywny, gruby filc (do kupienia tutaj), klej do klejenia na gorąco (do kupienia tutaj) lub maszyna do szycia, nożyczki, drukarka, dziurkacz szczypce do robienia otworów (do kupienia tutaj).
Udostępnij na FB
1
Zajączek z filcu krok 1
Pobierz dostępny obok szablon na zajączka. Powiększ go odpowiednio według upodobań, jeśli chcesz i wydrukuj. Następnie wytnij.
2
Zajączek z filcu krok 2
Gotowy szablon przyłóż do filcu (możesz go przykleić za pomocą taśmy dwustronnej, aby się nie ruszał) i wytnij zajączka z filcu.
3
Zajączek z filcu krok 3
Potrzebujesz dwóch zajączków. W każdym z nich za pomocą dziurkacza rewolwerowego zrób dziurkę na oko.
4
Zajączek z filcu krok 4
Teraz masz dwie opcje do wyboru. Zszyj oba zajączki na maszynie pamiętając, aby nie zszywać uszu i podstawy zająca.
5
Zajączek z filcu krok 5
Jeśli szycie nie jest Twoją mocną stroną możesz oba zajączki skleić ze sobą również pamiętając, aby nie zszywać uszu i podstawy zająca.
6
Zajączek z filcu krok 6
Zrób tyle zajączków, ile będziesz miała gości.
7
Zajączek z filcu krok 7
Gotowego zająca postaw na świątecznym stole, na przykład na talerzach gości. Pięknie się prezentuje i świetnie zdobi wielkanocny stół.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mIEKWA - 2017-04-03
Piękny zajączek, zrobię takiego z córcią :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub