Jakie sukienki wyszczuplają (figura gruszki)? strona 1 z 7

Jeśli środek ciężkości twojego ciała znajduje się poniżej pasa, tzn. masz szerokie biodra, ale wąskie ramiona, oznacza to, że masz sylwetkę gruszki. Kobieta gruszka ma smukłą szyję, drobne ramiona, mały biust i kształtną, wąską talię. Ceną za to są duże uda i biodra. Taka figura może przysparzać problemów z odpowiednim doborem garderoby. Jednak kilka trików pozwoli wydobyć z ciebie cały seksapil, podkreślić ładną talię i seksowne ramiona, a ukryć te partie ciała, których jest za dużo. Przykłady wyszczuplających sukienek dla sylwetki gruszki znajdziesz poniżej.
Jakie sukienki wyszczuplają (figura gruszki)?
Udostępnij na FB
1
Lucy Liu

Detale i objętość na górze, minimalizm na dole

Smukły tułów sprawia, że możesz nosić wszystko, co dodaje górnej partii twojego ciała objętości, począwszy od takich ozdób jak bufki i żaboty, na ozdobnych naszywkach skończywszy. Przykładem może być sukienka, którą założyła Lucy Liu. Korale ozdabiające kołnierz i marszczona góra sukienki są skontrastowane z minimalistycznym dołem. Pamiętaj, że sukienki i spódnice dla sylwetki gruszki nie powinny mieć w dolnej części żadnych dodatków, ani koronek lub przynajmniej ozdoby te powinny być ograniczone do minimum.

2
Scarlett Johansson

Lekko zwężone w talii

Wykorzystaj atut, jakim jest twoja wąska talia. Wybieraj sukienki, które są lekko zwężane w talii, ale rozchodzą się poniżej niej, zasłaniając biodra i uda. Przykładem takiej sukienki jest strój, który ma na sobie Scarlett Johansson. Delikatnie dopasowana w talii sukienka odciąga uwagę od krągłości, nadając figurze seksowny kształt klepsydry. Kluczową kwestią jest odpowiednie dopasowanie sukienki w talii, powinna ona naturalnie przylegać do niej, ale nie być zbyt obcisła.

3
Jennifer Love Hewitt

Krój trapezu lub imperial

Suknie rozchodzące się w talii, z dopasowaną górną częścią, a poszerzaną dolną (imperial lub trapez) doskonale podkreślają twoją smukłą talię, odciągając uwagę od problematycznych ud i bioder. Wie o tym Jennifer Love Hewitt. Krój w kształcie litery „A” to świetne rozwiązanie, żeby ukryć nawet najbardziej masywne biodra.

4
siostry Olsen

Sukienki – koszule

Sukienki w formie koszul (jak na przykład ta prezentowana przez Mary-Kate Olsen), doskonale ukrywają zbyt masywne uda i pasują wszystkim typom sylwetki, w szczególności kobietom o figurze gruszki. Szukaj sukienek wykonanych ze sztywniejszych materiałów, zamiast lekkich, cienkich tkanin, które mają tendencję do przylegania do krągłości.

5
Monica Belluci

Seksowne dekolty

Najlepszym sposobem na odciągnięcie uwagi od ud jest podkreślenie dekoltu. Wie o tym Monica Belluci, która zgodnie z tą zasadą założyła wiązaną na szyi suknię bez pleców o bardzo seksownym, głębokim dekolcie. Pamiętaj jednak, że sukienka nie może opinać cię w udach. Postaw na modele na tyle luźne, by umożliwiały ci ruch i nie podkreślały krągłości.

6
Jessica Szohr

Odpowiedni dekolt i rękawy

Dekolty „łódki” i zbierane u dołu rękawy to świetny sposób, żeby optycznie poszerzyć wąski tułów i nadać sylwetce odpowiednie proporcje. Doskonale sprawdzą się również sukienki bez ramiączek, z odsłoniętymi ramionami, z kwadratowym dekoltem oraz lejącym dekoltem falą. Polecam również sukienki z długim rękawem. Wszystkie te elementy sprawią, że twoja figura nabierze odpowiednich proporcji, a uda wydadzą się optycznie mniejsze.

  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub