Jakie buty na komunię dla dziewczynki? strona 1 z 2

Pierwsza Komunia Święta to pierwsza wielka uroczystość, w której uczestniczy twoja córka. Starasz się, by ten dzień był dla niej wyjątkowym przeżyciem, dbasz o to, by w sukience komunijnej prezentowała się jak księżniczka. A co z dodatkami? Równie ważną co sukienka kwestią są buty. Muszą być nie tylko ładne, ale i wygodne. Na jakie się zdecydować? Kilka sugestii znajdziesz poniżej.
Jakie buty na komunię dla dziewczynki?
1
Buty komunijne dla dziewczynki powinny mieć pełne czubki. Odsłonięte palce na tak formalną okazję nie są wskazane. Bucik może być wykonany ze skóry lub pokryty satyną. Na zdjęciu obok pokazane są śliczne buciki z perłowej satyny, z haftowanym motywem na czubku. Fason klasyczny – pasek na kostkę i niewielki obcasik.buty na komunię dla dziewczynki - propozycja 1
2
Jeśli twoja córka czuje się na obcasach niepewnie, doskonałym, bardzo dziewczęcym wyborem będą płaskie białe balerinki. Odświętnego charakteru dodadzą im srebrne lub perłowe dekoracje. Żeby nasza księżniczka nie zamieniła się w kościele w Kopciuszka, balerinki powinny mieć podtrzymujący je pasek.buty na komunię dla dziewczynki - propozycja 2
3
Model bardzo podobny do prezentowanego poprzednio. Pasek regulowanej długości pozwoli dopasować bucik do stopy dziecka, niezależnie od jej tęgości. Te balerinki pokryte są białą tkaniną, a na ich czubku naszyto cekiny. Przy wyborze balerinek sprawdź, czy są one miękkie. Twarde buty mogą obetrzeć pięty dziecka, skutecznie uprzykrzając mu każdy krok.
buty na komunię dla dziewczynki - propozycja 3
Udostępnij na FB
4
Balerinki mogą być również wykonane z miękkiej skóry. Pasek może zastępować delikatna gumeczka. Ważne, by nie wżynała się ona w stopę dziecka. Kokardka z przodu to modny akcent tego sezonu.
5
Jeśli spodziewasz się pięknej pogody, zdecyduj się na baleriny z materiału. Pamiętaj jednak, że w przypadku deszczu szybko przemokną one i pobrudzą się. Takie buty to jednorazowa przyjemność. Są bardzo niepraktyczne.
6
Buty na niewielkim obcasiku to zdecydowanie najbardziej klasyczny fason. Do białej, satynowej sukienki będą pasować buciki pokryte białą satyną. Pasek przytrzyma stopę w odpowiedniej pozycji, srebrne koraliki dodadzą bucikom szyku.
7
Kolejna wersja satynowych butów komunijnych, tym razem z ozdobą z przodu. One również wykonane są z białej, błyszczącej satyny. Będą pasować do nieco krótszych sukienek. Dłuższe mogłyby zahaczać o ozdobę i nieestetycznie się podwijać.
8
Buciki mogą mieć również gładki czubek. Doskonałą alternatywą jest dekoracja umieszczona w pobliżu pięty. Tutaj jest to bardzo dziewczęca kokardka, ozdobiona małymi diamencikami. Materiał, z którego wykonane są buty to biała satyna.
9
Klasyczne komunijne lakierki. Wykonane z miękkiej skóry, z paskiem na kostkę i ozdobnym wykończeniem. Tym bucikom nie straszny jest deszcz i kałuże. Gdy tylko zabrudzą się, momentalnie przywrócisz je do porządku przecierając je szmatką. Najbardziej praktyczny i uniwersalny wybór.
10
Buciki w kolorze écru na nieco wyższym obcasie. Ten model odradzam ze względu na kolor (pasują wyłącznie do sukienek w kremowym kolorze, które nie są polecane z okazji Pierwszej Komunii) oraz wysokość obcasa. Mimo iż urocze, mogą sprawić naszej córce problemy w swobodnym poruszaniu się.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

chuj - 2013-04-08
glany
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub