Jak w nietypowy sposób wykorzystać torebki herbaty? strona 1 z 6

Herbata ekspresowa to napój, którego w żadnym domu nie może zabraknąć. Pijemy ją ze względu na jej smak oraz korzystne właściwości dla naszego zdrowia. Rzadko kiedy zwracamy jednak uwagę na fakt, iż nawet torebki po herbacie można ponownie wykorzystać. 10 nietypowych zastosowań znajdziesz poniżej.
Jak w nietypowy sposób wykorzystać torebki herbaty?
Udostępnij na FB
1
nawożenie roślin

Nawożenie roślin

Ze względu na swoje właściwości, herbata to doskonały nawóz pochodzenia organicznego. Umieść torebkę po herbacie na dnie doniczki, zakrywając zrobiony w niej otwór. Dzięki temu herbata nie tylko odżywi roślinę, ale zapobiegnie wyciekaniu z doniczki nadmiaru wody.

2
sucha skóra

Ukojenie suchej skóry

Gdy nalewasz wodę do kąpieli, umieść pod kranem 2-3 torebki zielonej herbaty. Antyoksydanty zawarte w zielonej herbacie nawilżą twoją skórę, niosąc jej ukojenie.

3
kuweta

Neutralizacja zapachów z kuwety

Nawet jeśli będziesz czyścić kuwetę twojego kota codziennie i tak będzie się z niej wydobywał nieprzyjemny zapach. Żeby go zneutralizować, umieść w kuwecie kilka zużytych suchych torebek po herbacie. Antybakteryjne właściwości herbaty zwalczą nieprzyjemną woń.

4
meble z drewna

Czyszczenie mebli z drewna

Po zaparzeniu herbaty, użyj torebek do przetarcia nimi mebli. Połysk gwarantowany.

5
pielęgnacja cery

Pielęgnacja cery

Umieszczenie na twarzy kilku ciepłych, wilgotnych torebek herbaty zwęża pory i redukuje cienie pod oczami.

6
kurzajka

Usuwanie kurzajek

Składniki zawarte w czarnej herbacie bardzo skutecznie usuwają kurzajki. Połóż na kurzajkę wilgotną torebkę herbaty i pozostaw na 15 minut. Czynność tę wykonuj przez kilka dni rano, w ciągu dnia i na noc. Zobaczysz, że już wkrótce kurzajka zniknie!

7
brzydkie zapachy

Pochłanianie brzydkich zapachów

Torebki herbaty sprawdzą się nie tylko w przypadku kociej kuwety. Pomogą pozbyć się brzydkich zapachów z butów (umieść po jednej torebce w każdym z butów i pozostaw na parę dni), szaf, lodówek i innych nieprzyjemnie pachnących miejsc.

8
ból zęba

Problemy z zębami

Ciepła torebka z herbaty przyłożona do chorego, ropiejącego zęba, pomoże złagodzić ból i zmniejszyć infekcję. Umieszczenie torebki w dziurze po wyrwanym zębie zatamuje krwawienie i zadziała przeciwbólowo.

9
postarzanie papieru

Hobby

Torebki herbaty mogą być używane do wykonywania różnych ozdób. Dzięki nim możesz na przykład postarzyć papier lub farbować ubrania.

10
trądzik

Trądzik

Umieszczenie torebki herbaty na pryszczu sprawi, że stan zapalny ulegnie zahamowaniu, a cera w tym miejscu oczyści się. Torebki z herbatą są również doskonałe na rumień, opuchliznę, a nawet opryszczkę!

  • Komentarze Tipy.pl (2)

ja - 2015-08-05
Durne te porady są! Woreczek po herbacie? Co to takiego? Sam papierek? Po zaparzeniu herbaty ten papierek czy jeszcze na sucho? Czy może woreczek wraz z zawartością po zaparzeniu? Czy woreczek z zawartością nieużywany? Jak można coś tak durnego wystawić w necie????????????
grazyna2 - 2014-07-11
Ciepła torebka herbaty przyłożona na oczy - łagodzi opuchliznę w przypadku zapalenia spojówek, a także podczas na przykład jęczmienia. Dobra też jest po prostu na przepłukanie oczu na przykład po pracy, gdzie występuje dużo kurzu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub