Jak ściągać filmy z You Tube za pomocą Firefoxa?

Znaleźliście fajny filmik na YouTubie, ale nie możecie go ściągnąć? Nic straconego, istnieją sprawdzone sposoby, które pomogą wam rozwiązać ten problem. Zaproponowana przez nas metoda gwarantuje powodzenie i nie wymaga dużego wysiłku. Niewiele osób wie, że Firefox posiada wiele wtyczek, które ułatwiają nam korzystanie z Internetu. Poniżej znajdziecie krótki poradnik dla tych, którzy chcieliby łatwo i szybko ściągać filmiki z YouTube za pomocą Firefoxa.
1
Na początku należy ściągnąć specjalny dodatek do Firefoxa - Video DownloadHelper 3.1. Klikamy na "Dodaj do programu Firefox" i instalujemy.
2
Teraz należy ponownie włączyć Firefoxa. Na naszym pasku nawigacyjnym powinna pojawić się wygaszona ikonka DownloadHelpera. Teraz kiedy będziemy oglądać jakiś filmik na YouTube ikonka ta powinna zacząć się ruszać.
3
Wtedy wystarczy że na nią klikniemy i bezproblemowo możemy zapisać dany filmik w postaci pliku *.flv na dysku.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • UWAGA: Należy zwrócić uwagę że na to że ściąganie plików z serwisu YouTube może łamać prawa autorskie a takie działanie w świetle polskiego prawa jest nielegalne.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub