Jak zrobić kucyka na kilka sposobów? strona 1 z 5

Zrób kucyka na dowolnej wysokości na głowie, może być z tyłu lub z boku jeśli wolisz. Kucyk jest to najwygodniejsza i najszybsza metoda na związanie włosów. Ale jeśli nie chcesz ciągle wyglądać tak samo możesz swojego kucyka ozdobić, niekoniecznie spinkami i innymi ozdobnikami. Zrobisz to również za pomocą swoich włosów. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na dodanie swojemu kucykowi tego czegoś, aby nie wyglądał na zwykłego kucyka.
Jak zrobić kucyka na kilka sposobów?
Udostępnij na FB
1
Kucyk sposób 1
Zwiąż włosy. Następnie podbierz pasmo z dolnej części i owiń nim włosy tak, aby zakryć gumkę. Wepnij końcówkę pasma wsuwką, aby się nie wysunęła. Spryskaj włosy lakierem.
2
Kucyk sposób 2
Podobnie jak w poprzednim kroku gdy już zrobisz kucyka wyodrębnij sekcję włosów od spodu. Zapleć to pasmo w warkoczyka i zawiąż cieniutką gumką. Owiń warkoczem kucyka, aby zakryć gumkę, która trzyma wszystkie włosy. Końcówkę warkocza z gumką schowaj pod spodem, aby nie było widać gumki i przypnij wszystko wsuwkami. Spryskaj lakierem.
3
Kucyk sposób 3
Oddziel sekcję włosów znad ucha do środka głowy i zapleć ją w luźnego francuza. Możesz wyodrębnić wyżej kolejną sekcję włosów i ją również zapleść w francuza nad tym już zrobionym. Następnie złap wszystkie włosy z tyłu głowy i zwiąż je w kucyk. Zdejmij gumki z końcówek zaplecionych wcześniej włosów. Możesz owinąć gumkę jak w kroku pierwszym. Kucyk od razu wygląda bardziej elegancko.
4
Kucyk sposób 4
Zanim zwiążesz włosy natapiruj je na czubku głowy, aby nadać im odpowiedniej tekstury. Wmasuj w nie wosk lub spryskaj lakierem i ułóż palcami, aby włosy nie leżały płasko na głowie. Następnie przeczesz delikatnie włosy szczotką aby wygładzić je na wierzchu. Zbierz włosy i zwiąż je z tyłu głowy w kucyk.
5
Kucyk sposób 5
Zrób przedziałek z boku. Po tej części, z której masz więcej włosów oddziel pokaźne pasmo nad czołem wzdłuż do czubka głowy. Lekko natapiruj te włosy, podziel na dwie części i zwijaj luźno wokół siebie, aby nie leżały płasko na głowie, ale stały na głowie, wyciągając czoło lekko do góry. Następnie złap wszystkie włosy i zwiąż je w kucyk. Możesz puścić cienkie pasmo kolo ucha. Utrwal wszystko lakierem.
6
Kucyk sposób 6
Kolejny ciekawy pomysł. Przechyl głowę mocno w dół i rozczesz włosy. Następnie zapleć francuza zaczynając od włosów znad karku i kieruj się do czubka głowy. Zwiąż wszystkie włosy w kucyka na czubku głowy. Następnie owiń je wokół gumki i zepnij wsuwkami, aby się nie rozplątały. Utrwal fryzurę lakierem do włosów.
7
Kucyk sposób 7
Zaczesz włosy gładko i zwiąż je luźno z tyłu głowy. Następnie odciągnij lekko gumkę od głowy i podziel włosy między gumką a głową (nie luźne końce) na dwie równe części. Powstanie dziura między gumką a głową. W tą dziurę włóż od góry końce włosów i przeciągnij, aby wyszły dołem. Utrwal wszystko lakierem. Gotowe.
8
Kucyk sposób 8
Oddziel włosy znad czoła i natapiruj je lekko. Następnie lekko zawiń wokół siebie końce tej sekcji i przypnij włosy wsuwkami do czubka głowy. Resztę zwiąż w kucyka z tyłu głowy.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić toczek?
  • Komentarze Tipy.pl (8)

snowarskakarolina - 2017-04-01
proste ;)
olaturlej - 2013-05-13
Świetne pomysły na uczesanie włosów.Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr.7 ..Sama robiłam i wyszło to świetnie , koleżanki były zachwycone :).
zuziazyl - 2013-05-13
Czesałam tak ostatnio koleżankę wyglądała świetnie.
truskawka14xd - 2013-05-08
super ;)
andzia - 2013-04-15
super fryzura napewno wyprubuje :-)
majkaku.95 - 2013-02-04

Ja też chętnie je wypróbuję. Już dosyć mam wiecznie tej samej fryzury. Chociaż zima i noszenie czapki nie sprzyja akurat eksperymentom na głowie. Z utęsknieniem czekam na wiosnę!

ania015c - 2013-02-01
Bardzo fajne pomysły.Na pewno je wypróbuje :).
frrryyyyy - 2012-05-11
wszystko fajnie i wgl fryzury też ale nie dla mnie. nie macie czegoś dla rzadkich włosów bo niedługo mam bierzmowanie i chcę jakoś wygladać
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub