Jak pozbyć się cellulitu? strona 1 z 2

Cellulit (pomarańczowa skórka) powstaje na skutek nierównomiernego rozłożenia się tkanki tłuszczowej tuż pod powierzchnią skóry. Występuje on głównie u kobiet, gdyż jego powstawaniu sprzyja praca damskiego układu hormonalnego. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak zwalczyć cellulit.
Jak pozbyć się cellulitu?
1

Częsta zmiana wagi ciała

Powstawaniu cellulitiu sprzyjają częste wahania ciężaru ciała. Jeżeli zamierzasz się odchudzać pamiętaj, że szybka utrata wagi również może spowodować powstanie tego defektu estetycznego.

2

Miej na uwadze to co jesz

Jeżeli nie planujesz odchudzania a masz już cellulit konieczna jest zmiana sposobu odżywiania. Konserwanty i wysokoprzetworzona żywność sprzyjają cellulitowi. Aby pozbyć się cellulitu staraj się również maksymalnie ograniczyć sól, alkohol oraz kawę (odwadniają organizm). Tłuszcze zwierzęce zamień na roślinne. Jedz też dużo owoców cytrusowych, zawarte w nich kwasy wpływają pozytywnie na rozkład tkanki tłuszczowej (grejpfrut, pomarańcza, mandarynka, cytryna).

3

Masaż a cellulit

Masowanie miejsc, w których cellulit jest widoczny może pomóc w wygładzeniu tkanki tłuszczowej. Masaż jest jedną z najlepszych metod walki z cellulitem ponieważ poprawia krążenie i ukrwienie skóry. Masaż możesz wykonywać pod prysznicem. Dodatkowe efekty uzyskasz poprzez masaż wspomagany kremami antycellulitowymi. Jeśli lubisz medycynę chińską polecam bańkę chińską - świetnie radzi sobie z cellulitem oraz ujędrnianiem skóry.

masaż
Udostępnij na FB
4

Peeling a cellulit

Peeling stosowany przynajmniej raz w tygodniu pomoże rozbić skupienia tłuszczu powodujące cellulit. Do cellulitu na udach i pośladkach można używać zwykłego peelingu gruboziarnistego. Natomiast na brzuch i ręce lepiej zastosować peeling drobniejszy i zawierający substancje nawilżające.

5

Sok z cytrusów

Wcieranie soku z cytryny, grejpfruta lub pomarańczy również wspomaga proces rozbicia tkanki tłuszczowej. Najlepiej wcierać te soki tuż po zastosowaniu peelingu, będą się one lepiej wchłaniać.

6

Kremy na cellulit

Można także stosować kremy wspomagające likwidację cellulitu dostępne w drogeriach jednak należy zdać sobie sprawę, że stosowanie tylko tych kremów beż jednoczesnych masaży i peelingów przyniesie raczej niewielkie efekty.

7

Tabletki hormonalne a cellulit

Tabletki hormonalne mogą być przyczyną cellulitu.

  • Komentarze Tipy.pl (11)

Nikola - 2014-08-05
A ja zwalczyłam cellulit metodą klepsydry. Jest świetna!
Ola - 2013-06-19
Z cellulitem walcze skutecznie od 2 miesiecy - ćwicze, pływam na basenie, zdrowo (ok, zdrowiej niż wcześniej...) sie odżywiam, pije dużo wody mineralnej (niegazowanej!!) i biore Detocell Slim. Efekt? Na plaży już nie musze sie chować po kątach :)))) Powodzenia w walce z pomaranczą!
NieLubieOdkurzac - 2012-11-28

A skąd masz ten Celluprogram?

sisqa - 2012-11-16

Ja zgodzę się z opinią, że cellulit trzeba zwalczać kompleksowo - inaczej nic z tego. Sama przeszłam już etap wiary w skuteczność kremów, bo one niestety nie dają żadnych efektów :/ Tzn. może i dają, ale połączone z systematycznością i kilkuminutowym przynajmniej masażem, no i trzeba trafić na naprawdę dobry krem. Mam zamiar zacząć stosować Celluprogram, czyli połączyć dietę, ćwiczenia, masaże i domowe zabiegi - mam nadzieję, że taki zmasowany atak na cellulit w końcu da oczekiwane rezultaty.

dorka - 2012-11-14
Zastanawiam się kto pisał ten artykuł??? CELLULITIS???
No proszę nie załamujcie mnie...
Pozdrawiam niedouczonego autora bądź autorkę artykułu:)
annqq - 2012-04-24
Kobitki, czy wiecie, że tylko 5% kobiet na świecie nie ma problemu z cellulitem, a reszta musi się niestety z tym problemem borykać i jakoś sobie radzić. najlepiej wg mnie działać kompleksowo - połączyć wszystko. Dobra dieta - warzywa, ryby, niesmażone potrawy, picie dużej ilości wody, mało kawy. Oprócz tego uprawianie sportów. Natomiast można też wybrać jeden z wielu zabiegów - np. dobre są z użyciem accentu lub harmony. napinają skórę, jest jędrna i gładka. wszystko to jest bezinwazyjne, więc nie musimy się niczego obawiać. o wszystkim teraz właśnie mówią w kampanii z accentem na harmonię. trzeba pokonać cellulit, powodzenia!
szpilka - 2010-10-14

Witam, ja używam pillingu grejfrutowego i potem balsamu do ciała również grejfrutowego, jest to świetne połączenie. Stosowanie regularne świetnie pomaga zwalczyć cellulit a przy tym bardzo ładnie pachnie. Są to kosmetyki firmy PROFARM, można je kupić w ich sklepie internetowym, polecam :)

zlotemiasta - 2010-10-06
Jak dla mnie najlepszym sposobem walki z cellulitem jest działanie kompleksowe. Nie wystarcza same zabiegi - trzeba jeszcze pamiętać o odpowiednim odżywianiu i suplementacji. Zerknijcie sobie np. na ten program http://stop-cellulit.com/klientki/ aby przeciwdziałać cellulitowi potrzebne jest naprawdę kompleksowe działanie i trzeba o tym pamiętać.
Sandruśkaaa :*!!!!mmm :P - 2010-07-27
To jest straszne ja mam dopiero 15 lat waże 55kg przy wzroście 172 ;( Ten mój celulit jest okropny ,nie należe doosób przy kości jestem raczej szczupła ,ale poprostu wstydze się chodzić w krótkich spodenkach ;/// To wygląda okropnie ;//
Meggi - 2010-07-12
Kiedyś nikt nie miał cellulitu. Mama opowiadała że za jej czasów w ogóle nie było takiego problemu. Ludzie byli też przy kości ale nic im się nie marszczyło, tłuszczyk był ładnie rozłożony, skóra była gładziutka. Więc cellulit najwidoczniej musi się brać w jakiś zmianach w pokarmach - konserwanty i inne dodatki. Ja jestem zatem za zdrowym odżywianiem się. Jak najmniej sztucznych produktów i chemii.
lulu - 2010-01-27
hmm...najlepiej chyba chronić ie przed tym póki jeszcze można.Ja dużo ćwiczę, nie wiem na ile to może mnie bronić przed cellulitem,ale póki co jakoś sobie radze. Słyszałam też, że oprócz wymienionych wyżej sposobów l-karnitna pomaga w walce z ta przypadłością. Kupiłam sobie nawet taka jedną direct. no zobaczymy jak się sprawdzi.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub