Co oznaczają pryszcze na twarzy? strona 1 z 2

Czy słyszałaś kiedyś o mapie twarzy? Okazuje się, że pryszcze mają tendencję do pojawiania się ciągle w tych samych miejscach na twarzy. Zastanawiałaś się kiedyś dlaczego tak jest? Na pewno nie dlatego, że ich ulubionym miejscem jest twój nos czy czoło. Tendencja pryszczy do pojawiania się w określonym miejscu ma związek ze stanem naszego organizmu. Dzięki nim możesz się dowiedzieć co jest nie tak z twoim organizmem. Okazuje się bowiem, że nasze organy dają nam w ten sposób o sobie znać – zajmij się mną, zbadaj, bo coś jest nie tak. Jak zatem rozszyfrować pryszcze na twarzy? Legenda do zdjęcia głównego znajduje się poniżej.
Co oznaczają pryszcze na twarzy?
1

STREFY 1 & 3 – pęcherz i układ trawienny. Zmień dietę, sięgaj po bardziej zbilansowane posiłki, dostarczaj sobie lekkich, różnorodnych posiłków. Pij mnóstwo wody.

2

STREFA 2 – wątroba. Staraj się unikać alkoholu, ciężkostrawnych posiłków czy nabiału. Pryszcze w tej strefie mogą oznaczać również alergię na pewne produkty. Zrób sobie test alergologiczny.

3

STREFY 4 & 10 – nerki. Upewnij się, że bardzo dobrze nawadniasz swój organizm. Pij mnóstwo wody, zrezygnuj ze słodkich napojów, gazowanych napojów, kawy i alkoholu. Tego typu płyny cię odwadniają.

4

STREFY 5 & 9 – układ oddechowy. Palisz? Przestań! Twój układ oddechowy woła o pomoc. To również strefy występowania pryszczy u alergików.

5

STREFY 6 & 8 – nerki. Ciemne cienie pod oczami, oraz wokół oczu to oznaka odwodnienia. Pij jak najwięcej wody.

6

STREFA 7 – serce. Sprawdź sobie ciśnienie krwi, zbadaj krew. Upewnij się też, że nie używasz kosmetyków, które podrażniają twoją skórę.

Udostępnij na FB
7

STREFA 12 – żołądek. Rozważ przeprowadzenie detoksu, włącz więcej błonnika do diety.

8

STREFY 11 & 13 – hormony. Stres i zmiany hormonalne mogą objawiać się występowaniem pryszczy w tych rejonach twarzy. Wprowadź do diety więcej zielonych warzyw, dużo niegazowanej wody. W tej strefie mogą pojawiać się również pryszcze, aby dać ci znać, że jajeczkujesz (i z którego jajnika).

9

STREFA 14 – infekcja. Pryszcze na szyi to znak, że twoje ciało walczy z bakterią lub wirusem. Włącz tryb awaryjny, jedz więcej czosnku, cytryny, dużo pij.

10

Niezależnie od tego w jakiej strefie najczęściej pojawiają się u ciebie pryszcze, jeśli po wprowadzeniu odpowiednich zmian nie nastąpi poprawa, udaj się do lekarza.

Przeczytaj teraz: Jak zlikwidować pryszcze?
  • Komentarze Tipy.pl (16)

Ja - 2016-08-16
Zgadza się układ tawienny i nerki (mało piję wody). Mam nadzieję, że zwiększenie ilości błonnika w mojej diecie i 2 l wody pomogą
Olcia - 2015-08-20
A mi się to idealnie zgadza. Odstawiłam rok temu tabletki anty i mam wielkie i bolesne pryszcze w strefach odpowiedzialnych właśnie za hormony :/ Pryszcze zaczęły się pojawiać powoli i w ciągu 3 miesięcy od odstawienia tabletek miałam wysypane całą brodę i jej okolice od wielkich, odstających i bolesnych pryszczy, które w dodatku w ogóle nie dojrzewały i nawet nie dało się ich wycisnąć. Jak się wygrzeję na słońcu to jest super a później znowu pryszcze wyłażą i się tak z nimi babram. Nie wyciskam - bolą i nie znikają, więc wyciskam i chociaż się ich pozbywam. Nigdy nawet nie musiałam używać podkładu a teraz podkład, korektor, drugi korektor itd... Czasami robię sobie pojedyncze dni albo i cały weekend bez szpachli ale czy to pomaga? WCALE! Także porady typu "odstaw podkład, skóra musi oddychać' są tak głupie, że szkoda gadać.
Godzio - 2015-02-13
Nie prawda. Jeżeli ktoś ma wirusa np. opryszczki to będą mu wyskakiwały pryszcze i nie zależą one od hormonów.
Colli - 2015-01-19
W przypadku układu oddechowego-jeśli ktoś ma wypryski na policzkach- polecam picie dziewanny 2-3 razy dziennie. Mi nic nie pomagało, żadne kremy, maści, toniki, mleczka, maseczki itp. - to mi pomogło w 24 h.
psycholog - 2015-01-12
bzdura a jak ktos ma pryszcze w tych wszytkich rejonach twarzy od czasu do czasu ale sa - to juz powinnam nie zyc
magda - 2014-11-18
Prawda.mam problem i z hormonami i z zoladkiem
apa - 2014-10-24
Ale bzdury. Są jakieś badania naukowe na ten temat?
heev5 - 2014-10-22
bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury
babsztyla - 2014-09-27
Treści z artykułu powstały w bardzo podobny sposób co horoskopy - nie ważne jak wygląda twoje życie i tak, cokolwiek napiszą, się zgadza.
Marcel - 2014-07-28
Strasznie gram na puzonie stąd u mnie tyle tych pryszczy na twarzy.
Ola - 2014-07-10
nie zgadzam się, pije dużo a i tak mam krostki na buzi czasem... :/ mam 23 lata.
dziwna - 2014-07-10
Kurcze, chyba umieram, mam pryszcze na całej twarzy =/
tak - 2014-06-09
To jest prawda!
Kamilae - 2014-02-02
u mnie średnio się zgadza, tak pół na pół. Co do tej drugiej połowy co się nie zgadza to stosuję płyn, który znalazłam w necie na acnegone.pl nazywa się Hydroviton i bardzo dobrze radzi sobie z pryszczami na mojej twarzy.
Abon - 2013-07-16
Prawda.
słuchaczka - 2013-03-04
coś w tym musi być...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub