Domowe sposoby na ukąszenia komarów strona 1 z 6

Nie ma nic gorszego od krążących nad głową i gryzących gdzie popadnie komarów w letni, ciepły wieczór. Potrafią one zepsuć nawet najlepszą zabawę na świeżym powietrzu. Gdy ugryzie nas komar, skóra zaczyna swędzieć, piec, tworzy się zaczerwienienie. W sklepach co prawda mamy dostęp do różnego rodzaju środków łagodzących ból, świąd i obrzęk, ale ja polecam zdecydowanie te domowe sposoby. Są przede wszystkim naturalne, a co najważniejsze – są skuteczne. Poniżej znajdziesz dziewięć propozycji na radzenie sobie ze świądem po ukąszeniu tych drażniących owadów. Znajdź ten najlepszy dla siebie i nie przejmuj się już nigdy uciążliwymi ukąszeniami.
Domowe sposoby na ukąszenia komarów
Udostępnij na FB
1
Plasterki cytryny.

Plasterki cytryny. Sparz cytrynę i pokrój na plasterki. Przyłóż plasterek do miejsca, w którym dopadł cię komar. Świąd i pieczenie ustąpią lada moment.

2
Aspiryna

Aspiryna. Kolejnym świetnym sposobem na poradzenie sobie ze swędzeniem po ukąszeniu komara jest użycie aspiryny. Pokrusz aspirynę i połącz ją z odrobiną wody, aby wyrobić pastę. Tak przygotowaną pastę nałóż na ukąszenie.

3
Ocet jabłkowy.

Ocet jabłkowy. Nasącz octem jabłkowym płatek kosmetyczny i pocieraj nim miejsce ukąszenia. Następnie pozostaw na chwilę nasączony płatek na ukąszeniu.

4
Pasta do zębów

Pasta do zębów. Koniecznie miętowa. Nałóż ją w miejsce, w którym przed chwilą ucztował komar. Pasta schłodzi to miejsce przynosząc ulgę.

5
Sól kuchenna

Sól kuchenna. Najpierw nawilż miejsce ukąszenia. Weź szczyptę soli i wcieraj ją w miejsce ukąszenia okrężnymi ruchami, nie za mocno.

6
Skórka od banana

Skórka od banana. Swędzące miejsce potrzyj skórką od banana, a dokładnie jej wewnętrzną stroną. Po ukąszeniu w niedługim czasie nie będzie śladu.

7
Soda oczyszczona

Soda oczyszczona. Z sody oczyszczonej i wody przygotuj pastę. Nałóż ją na miejsce ukąszenia. Czekaj na rezultaty, przyjdą w niedługim czasie.

8
Amoniak

Amoniak. Nałóż odrobinę amoniaku na miejsce ukąszenia, naprawdę niewiele. Świąd powinien ustąpić w niedługim czasie.

9
Lawenda i drzewo herbaciane

Lawenda i drzewo herbaciane. Zmieszaj ze sobą lawendowy olejek eteryczny razem z olejkiem z drzewa herbacianego. Wmasuj w swędzące miejsce na skórze.

  • Komentarze Tipy.pl (7)

grazyna2 - 2014-05-26
Ukąszone miejsce po prostu popsikaj dezodorantem,a wtedy nie będzie swędziało - to super sposób, polecam !
`gosia` - 2013-08-19
Ocet , jest najlepszym środkiem jaki stosowałam. Polecam!!!
Sirk81 - 2013-08-12
Jak mnie coś ugryzie to ja się klepię w to miejsce przez jakieś 3-6 minut i po tym czasie nic mnie już nic nie swędzi. Bardzo polecam ze względu, że to nic nie kosztuje.
an, - 2013-07-29
taak, pasata do zębów na ukąszenia jest zbawieniem.
ninia - 2013-07-15
Ałtor chyba tych sposobów nie wypróbował :> Szczególnie wmasowywanie soli brzmi ciekawie :> Może osobom o grubszej skórze to nie zaszkodzi, ale czy to rzeczywiście skuteczny sposób?
basia4321 - 2013-07-05
Przepraszam bardzo, a gdzie jest cebula i posiekana natka pietruszki?- to najlepsze sposoby na ukąszenia komarów jakie znam ;)
zuziazyl - 2013-05-21
Nie wyobrażam sobie smarować się cebulą i czosnkiem w ochronie przed komarami na jakiejś ogródkowej imprezie bo prędzej znajomi by uciekli niż komary.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub