Anonimowa walentynka

Dowiedz się kim jest Twój tajemniczy adorator. Poniższe porady oraz odrobina zmysłu detektywistycznego pomogą zidentyfikować każdego anonimowego wielbiciela.
Anonimowa walentynka
Rzeczy, których potrzebujesz:
Książka telefoniczna, Telefon, Dostęp do Internetu, Komputer
1
Jeśli dostałeś ręcznie pisaną, anonimową walentynkę, przyjrzyj się dokładnie stylowi pisma i pomyśl czy jest Ci znane. Porównaj pismo z pismem osób, które znasz.
2
Jeśli prezent to kwiaty lub inny anonimowy upominek, zadzwoń lub odwiedź sklep, z którego pochodzi prezent i wypytaj się o nadawcę. W większości przypadków anonimowy prezent jest dostarczany przez posłańca, który zazwyczaj pozostawia wizytówkę. Zapytaj sprzedawców, czy mogliby pomóc Ci w identyfikacji tajemniczego nadawcy oraz określić jego cechy fizyczne.
3
Jeśli prezent został pozostawiony pod drzwiami, spytaj sąsiadów czy przypadkiem nie zauważyli kogoś, kto mógł go dostarczyć. Wypytaj dokładnie o każdą wymienioną przez sąsiadów osobę.
4
Pomyśl, kto ostatnio z Tobą flirtował lub zwracał na Ciebie szczególną uwagę. Zrób listę “podejrzanych”.
5
Poproś o pomoc przyjaciół. Spytaj, czy aby zauważyli, że ktoś okazuje szczególne zainteresowanie Twoją osobą.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Bardziej niż pewne jest to, że twój potajemny wielbiciel chce, aby jego tożsamość została prędzej czy później odkryta. Rozglądaj się uważnie, szukaj nowych wskazówek i tropów, które w końcu pozwolą rozwiązać ci tą tajemniczą zagadkę.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub