Jak zrobić idealną kreskę eyelinerem? strona 1 z 7

Zrobienie idealnej kreski eyelinerem nie jest rzeczą łatwą. Wymaga odrobiny wprawy i znajomości kilku prostych reguł, które znacznie ułatwią cały proces. Poniżej dowiesz się w jaki sposób najprościej namalować eyelinerem kreskę. Każdy kolejny krok coraz bardziej przybliży cię do idealnego makijażu.
Jak zrobić idealną kreskę eyelinerem?
Udostępnij na FB
1
eyeliner w pisaku

Zanim zaczniesz

  • Bardzo duże znaczenie ma odpowiedni wybór eyelinera. Dla bardziej zaawansowanych użytkowniczek polecam eyeliner w płynie firmy Loreal. Jest naprawdę świetny, ale ma bardzo cienki pędzelek, więc jeśli spodziewasz się, że na początku swoich eksperymentów z eyelinerem będzie ci się trząść ręka, wybierz coś łatwiejszego. Może to być eyeliner z filcową końcówką, która jest krótsza, a i sam pędzelek ma w tym przypadku krótszą rączkę. Dla niektórych osób stanowi to istotne ułatwienie. Inną opcją jest wybór żelowego eyelinera z osobnym pędzelkiem.

  • Po wykonaniu każdego z opisanych poniżej kroków odsuń się od lustra i upewnij, że robisz kreskę wzdłuż właściwej linii. Czasem trzeba spojrzeć na swoje dzieło z pewnej odległości, żeby przekonać się, że coś co z bliska wygląda dobrze, z oddali może być co najmniej dziwne.

  • Płynna kreska może bardzo szybko stawać się coraz grubsza, zwłaszcza jeśli starasz się poprawić wcześniejsze niedoskonałości. Jeśli coś pójdzie nie tak – najlepiej zmyć kreskę i zacząć wszystko od nowa. Nie musisz robić kompletnego demakijażu, starczy, że zanurzysz patyczek kosmetyczny w mleczku do demakijażu i ostrożnie zetrzesz kreskę.

  • Gdy robisz kreskę, oprzyj dłoń na policzku. To naprawdę pomaga.

2
malowanie kreski eyelinerem - krok 2

Wstępne przygotowania

Zacznij od nałożenia kremu pod oczy. Na powieki możesz nanieść bazę pod cienie (wygładzi ona powiekę, ułatwi zrobienie makijażu i zapobiegnie osypywaniu się cieni). Korektorem zatuszuj cienie pod oczami. Na powiekę nałóż cienie do powiek (ja preferuje odrobinę jaśniejsze, niż jej naturalny kolor). Pod łukiem brwiowym nałóż perłowy cień lub rozświetlacz, by optycznie otworzyć i powiększyć oko. Teraz możesz przystąpić do robienia kreski.

3
malowanie kreski eyelinerem - krok 3

Stwórz linię bazową

Zacznij od zrobienia krótkiej ukośnej linii, zaczynającej się w zewnętrznym kąciku oka i skierowanej w stronę zewnętrznego końca brwi. Linia ta powinna mieć zaledwie kilka milimetrów. To samo zrób z drugim okiem. Upewnij się, że obie linie mają taką samą długość. Linia bazowa ułatwi ci zrobienie takiej samej kreski na każdym oku, poza tym figlarnie wygięta ku górze wygląda bardzo atrakcyjnie.

4
malowanie kreski eyelinerem - krok 4

Środkowa linia

Drugą linię narysuj począwszy od środka oka (na wysokości linii rzęs), aż po górny róg linii bazowej. Wypełnij eyelinerem wolną przestrzeń między obiema liniami. Powinnaś otrzymać efekt pokazany na zdjęciu obok.

5
malowanie kreski eyelinerem - krok 5

Końcowa linia

Narysuj cienką linię zaczynającą się w wewnętrznym kąciku oka i łączącą z poprzednią kreską na środku linii rzęs. Powinna być ona najcieńsza ze wszystkich i stopniowo robić się coraz grubsza. Wygładź wszelkie grudki używając końcówki pędzelka eyelinera.

6
malowanie kreski eyelinerem - krok 6

Gotowa kreska

Oto jak powinna wyglądać gotowa kreska. Żeby twoje kocie oczy wyglądały idealnie, pamiętaj o odpowiednim wycieniowaniu brwi i nałożeniu na rzęsy maskary. Mrau!

  • Komentarze Tipy.pl (2)

genek - 2015-02-10
Idealną kreskę robi się w toalecie kartą kredytową ;-)
rybka - 2015-02-09
a jaka szkoda Pani Specjalistko, że jest to photoshop, a nie prawdziwa kreska.... :/
ja uwielbiam kreski, zwłaszcza kocie czy jaskółki i widać na pierwszy rzut oka, że nie są to realne zdjęcia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub