Jak zorganizować imprezę hawajską? strona 1 z 5

Lato jest świetną porą na organizowanie hawajskich imprez pod gołym niebem. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i zdjęć które Cię z pewnością zainspirują.
Jak zorganizować imprezę hawajską?
Udostępnij na FB
1
Dekoracje hawajskie
Dekoracje 

Sieci rybackie, girlandy, kwiaty z bibuły, kolorowe żelki, dekoracyjne lampiony. Etykiety i plakaty z napisami “ALOHA”, “HAWAJE”, “HAWAII”, wiaderka na napoje i drinki, palmy.
2
Dekoracje na imprezę hawajską
Sztuka 

Totemy i maski hawajskie, pochodnie, wazony wypełnione piaskiem i muszelkami, ozdoby wykonane z parasolek do drinków, hawajskie mini spódniczki na butelki i puszki, ręcznie robione świeczniki z wydrążonych ananasów.
3
Jedzenie na imprezę hawajską
Jedzenie 

Sałatka owocowa w wydrążonym ananasie, mini tarty owocowe, szaszłyki z owoców tropikalnych, grillowane krewetki z ananasem, galaretki z wódką w pomarańczy lub cytrynie, tropikalny poncz i suszi.
4
Impreza hawajska - prezenty dla gości
Prezenty dla gości:

- Przywitaj każdego gościa zakładając mu na szyję hawajskie lei (wieniec z kwiatów). Hawajskie naszyjniki i dodatki możesz zrobić lub kupić w internecie (na przykład tutaj). 

- Zwykłe gumowe japonki z przyklejonymi gorącym klejem sztucznymi kwiatkami. Japonki mogą czekać na gości zaraz przy wejściu. 

- Wypełnij szklane słoiki cukierkami w tropikalnych kolorach, obwiąż je wstążką i przypnij etykietkę z nazwą i datą imprezy. Słoiczki z cukierkami goście będą mogli zabrać sobie do domu. 

- Hawajskie plakaty retro, zwinięte w rulon i związane wstążką. 

- Małe opakowanie herbaty kokosowej - pięknie pachnie, świetnie smakuje i jest pyszna w wersji zmrożonej.

Zobacz również pozostałe porady - impreza hawajska.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub