Jaki prezent wybrać na imieniny? strona 1 z 2

W niektórych regionach obchodzone hucznie w innych w ogóle nie kultywowane - imieniny. Zastanawiasz się jaki prezent będzie odpowiedni na tę okazję? Przeczytaj artykuł!
Jaki prezent wybrać na imieniny?
1
Dziś zazwyczaj borykamy się z innym problemem niż wybór prezentu. Propozycje podsuwane nam przez reklamy, markety, sklepy internetowe jest ogromny. Nie zawsze jednak dysponujemy odpowiednim budżetem do sfinansowania coraz to droższych, wymyślnych prezentów.
Warto pamiętać, że prezent ma być jedynie symbolem naszej pamięci o solenizancie. Nie musi być on zazwyczaj drogi, kosztowny- liczy się gest.
2
W niektórych regionach Polski imieniny obchodzi się huczniej niż urodziny. Czasem nawet imieniny są jedynym obchodzonym świętem, a urodzin nie obchodzi się wcale. Z pewnością musisz dowiedzieć się, czy dany członek rodziny obchodzi to święto. Jeśli ktoś kultywuje obchodzenie urodzin a nie imienin to również możesz obdarować go drobiazgiem. To miły gest, który nie spotka się na pewno z odrzuceniem.
3
Prezenty wybieramy zwykle ze względu na preferencje, wiek i płeć solenizanta. Warto pokusić się na coś oryginalnego a nie korzystać z tzw. gotowców. Każda nawet minimalna włożona praca we własnoręczne przygotowanie prezentu z pewnością będzie doceniona. Warto dowiedzieć się jakie prezenty preferuje nasz solenizant. Czy woli funkcjonalne rzeczy, które ułatwią mu życie codzienne a może woli się pośmiać z zabawnych gadżetów.
Udostępnij na FB
4
Oficjalnym prezentem są z pewnością kwiaty. Uwielbiają je kobiety a w szczególności nasze ciocie ;-) Jeśli więc wybierasz się na imieniny nie zapomnij o małym bukiecie lub nawet o pojedynczym, ładnie przyozdobionym kwiatku. Idealnym dodatkiem do kwiatów są oczywiście czekoladki. Dziś możemy przebierać wśród pralinek, czekoladek belgijskich, trufli i innych specjałów. Warto kupić mniejsze pudełeczko ale za to oryginalne czy bardziej eleganckie.
5
Jeśli imieniny obchodzi mężczyzna możesz zdecydować się na kupno alkoholu. Dobrze w tej roli sprawdzą się ozdobne butelki, czy też zestawy wraz ze szklanką lub kieliszkiem przygotowane specjalnie z myślą o takich uroczystościach. W sklepie rozejrzyj się np. za sake, whisky, rumem czy brandy. Nie proponowałabym kupna zwyczajnej wódki, gdyż może być to odebrane jako niestosowne.
6
Poza kwiatami ciocie i większość Pań kochają bibeloty! Bibeloty, czyli maleńkie ozdoby naszego mieszkania. Porcelanowe słoniki, ceramiczne delfinki i masa innych przecudnych skarbów tylko czeka abyś zapakował je w ozdobne pudełko i wręczył w formie prezentu.
7
Ile ludzi właściwie tyle pomysłów na prezent. Perfumy, odtwarzacze mp4, konsole, kosmetyki, ubrania, gadżety sportowe bądź akcesoria kuchenne - na prezent nadaje się dosłownie wszystko. Pamiętaj, że nawet jeśli nie masz pieniędzy na prezent to czasem wystarczy nawet zwykła kartka z miłym słowem aby wywołać uśmiech na twarzy solenizanta.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Beata Lasz - 2016-06-01
Może coś nieszablonowego? Np kawusia z espressoart, taka kawa na pewno bedziee strzałem w dziesiątkę
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub