Jakie kieszenie w jeansach wymodelują twoje pośladki? strona 1 z 2

Myślisz, że w wyborze idealnych dla twojej sylwetki jeansów liczy się wyłącznie ich krój? Nic bardziej mylnego. Rzadko kiedy zwracamy uwagę na kieszenie – ich wielkość, kształt, przeszycia, choć one również muszą być dopasowane do naszej figury. Dobrze dobrane kieszenie wymodelują pośladki. W jaki sposób? Dowiesz się tego poniżej.
Jakie kieszenie w jeansach wymodelują twoje pośladki?
1
RODZAJE KIESZENI W JEANSACH

  • Jeansy z czterema kieszeniami – klasyczna konfiguracja: dwie kieszenie z przodu, dwie z tyłu – brak małej kieszonki na drobne
  • Jeansy z pięcioma kieszeniami – dwie kieszenie z tyłu, trzy z przodu (w tym mała kieszonka na drobne)
  • Jeansy z ozdobnymi kieszeniami - przeszycia, koraliki, cekiny
  • Kieszenie zamykane na klapy – polecane kobietom o małych pośladkach 
  • Kieszenie łatki – zaczynają się z przodu/tyłu spodni i rozciągają się na boki.
  • Kieszenie wielofunkcyjne – stosowane w bojówkach i ogrodniczkach
  • Kieszenie okrągłe – tradycyjne, półokrągłe wejście „od góry”
  • Kieszenie ukośne – z otwarciem po skosie, a nie tradycyjnie „od góry”
  • Brak kieszeni – spodnie bez kieszeni z tyłu
rodzaje kieszeni w spodniach
2
JAK DOBRAĆ KIESZENIE DO TYPU SYLWETKI?

Gdy przymierzasz jeansy, pierwsze na co powinnaś spojrzeć, to twoje pośladki. Odpowiednio dobrana para jeansów potrafi zdziałać cuda, chybiony wybór – wprost przeciwnie.
3
Jeżeli jesteś wysoka, masz długie nogi i idealnie zrównoważone proporcje ciała (czytaj – masz figurę klepsydry), wówczas nie ma znaczenia wygląd kieszeni twoich jeansów. W przeciwnym przypadku, im mniej, tym lepiej. Niskie osoby i panie o zaokrąglonych kształtach muszą zwracać szczególną uwagę zarówno na kieszenie z przodu, jak i z tyłu spodni. Kieszenie dodają objętości i przykuwają uwagę, a w przypadku pełnych bioder, ud i pośladków tego właśnie chcemy uniknąć.
Udostępnij na FB
4
Z reguły kieszenie podkreślają krągłości, pomagając wymodelować seksowne pośladki. Jednak gładkie, prosto przyszyte kieszenie spłaszczają pupę, co sprawia, że stanowią doskonałe rozwiązanie dla kobiet z większymi pośladkami lub o sylwetce gruszki.
5
Kieszenie, które rozchodzą się na zewnątrz lub są zakrzywione pozwalają zbudować wrażenie ponętnych, krągłych pośladków. To doskonały wybór dla kobiet o chłopięcej figurze, bez zaokrąglonych kształtów, czy wcięcia w talii. Świetnie zatuszują ich męską sylwetkę.
6
Jeśli jesteś osobą drobną lub niską, zdecyduj się na małe kieszenie. Będą one pasować do twoich filigranowych rozmiarów. Ta sama zasada tyczy się zarówno kieszeni z przodu, jak i z tyłu.
7
Pamiętaj, że duże kieszenie z przodu spodni nie tylko dodają objętości udom i biodrom, ale również skracają długość nóg. Z tego powodu wielkie, masywne kieszenie wyglądają dobrze tylko na wysokich, długonogich kobietach.
8
Nisko naszyte, duże tylne kieszenie polecane są osobom z dużymi pośladkami, ponieważ równoważą proporcje sylwetki. Małe kieszonki sprawiają, że duża pupa wydaje się jeszcze większa. Kieszenie powinny zaczynać się w połowie wysokości pośladków, a kończyć na początku uda. Kobiety z większą pupą muszą unikać wszelkich ozdobników na kieszeniach, w tym ozdobnych przeszyć i naszywek.
9
Jeansy bez tylnych kieszeni są odradzane niezależnie od typu sylwetki.
10
Zwracaj również uwagę na tylni szew, który przebiega przez środek pośladków łącząc ze sobą obie nogawki. Powinny być one skrojone tak, by wyraźnie unosić pośladki. Najlepszym sposobem na sprawdzenie tego jest przymierzenie spodni.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub