Jak zrobić galaretkę z bitą śmietaną w 30 min?

Galaretka z bitą śmietaną stanowi doskonały pomysł na deser, kiedy przychodzą do ciebie niespodziewani goście. jest bardzo łatwa i szybka w wykonaniu, wystarczy zaledwie 30 min, by była gotowa. Możesz być pewna, że twoi goście będą zachwyceni, bo przecież kto z nas nie lubi owocowej galaretki? Deser przypadnie do gustu szczególnie dzieciom. Poniżej znajdziesz znakomity przepis na przepyszna galaretkę, możesz udekorować ją owocami.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Galaretka w proszku, woda, bita śmietana (30% lub w proszku), jeśli w proszku to mleko, pucharki (miseczki)
1
Przygotowujemy galaretkę według podanych instrukcji. Czyli do pojemniczka wsypujemy zawartość torebki, zalewamy gorącą wodą i mieszamy. Przelewamy do połowy pucharków i czekamy aż galaretka zastygnie.
2
Jeśli nie chcemy czekać to wkładamy pucharki na 30 min do zamrażalki. W tym czasie galaretka się schłodzi o wiele szybciej i stężeje.
3
Teraz czas na bitą śmietanę. Jeśli jest w proszku, to dodajemy mleko lub wodę. Zależy od wersji - w wersjach light dodajemy wodę w zwykłych mleko i miksujemy. Jeśli bitą śmietanę robimy ze śmietanki 30% to od razu ją miksujemy lub ubijamy.
4
Po 30 min, wyciągamy galaretkę i sprawdzamy. Jeśli zostaje ślad po palcu to jeszcze 5-min. Jeśli jest szron na powierzchni galaretki to znaczy, że jest już gotowa. Wyciągamy pucharki z galaretką i kładziemy na wierzch bitą śmietanę. I voila. Gotowe!
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Jeśli masz bitą śmietaną w proszku to najlepiej dodać do niej mleka a nie wody. Z wodą śmietana zrobi się zbyt wodnista i może się nie udać.
Wskazówki
  • Galaretka może być np.niebieska wtedy wygląda to jeszcze lepiej.
  • Takie inne galaretki można znaleźć w super marketach typu Społem.
  • Jeśli osad ci przeszkadza, zakryj go śmietaną, w końcu to tylko lód.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub