Jak dostać coś za darmo? strona 1 z 2

Często powtarzamy, że w życiu nie ma nic za darmo. Jednak w praktyce okazuje się, iż coś za darmo dostać można, trzeba tylko trochę poszukać i mieć odrobinę cierpliwości. Jeśli marzy Ci się darmowa książka, gadżet, kawa albo udział w ciekawej imprezie, skorzystaj z poniższych porad!
Jak dostać coś za darmo?
Rzeczy, których potrzebujesz:
trochę czasu, cierpliwość, dostęp do Internetu
1
Większość firm i instytucji zamawia różnego rodzaju gadżety: długopisy, breloczki, kubki czy smycze ze swoim logiem, ponieważ jest to przyjemna i tania forma promocji. Jeśli masz trochę cierpliwości, możesz ułożyć krótki e-mail, w którym wyjaśnisz, że jesteś wielbicielem danego koncernu czy np. że fascynuje cię dane miasto (koniecznie podaj w mailu jego nazwę) i bardzo byś chciał posiadać jakiś związany z nim gadżet. Podaj swój adres i napisz, że byłbyś zachwycony, gdybyś mógł otrzymać np. długopis. Możesz napisać, że jesteś kolekcjonerem. "Sprawdzone" adresy firm czy urzędów miast znajdziesz np. na stronie www.free.amciu.com albo zwyczajnie odnajdziesz na stronach interesujących cię firm.
2
Jeśli chciałbyś otrzymać zupełnie za darmo używane meble, płyty, książki, biżuterię czy znaczki, zajrzyj na stronę: gratyzchaty.pl. Jest to miejsce, w którym internauci wystawiają niepotrzebne im już przedmioty i oferują je za darmo każdemu, kto zechce ich użyć.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Pisząc emaila z prośbą o gadżet albo próbkę, staraj się go maksymalnie spersonalizować. Niech sprawia wrażenie, że dotyczy konkretnie tej instytucji i nie wygląda na mail, którego wysłałeś w tym samym czasie do stu innych firm.
Wskazówki
Pamiętaj o wysokiej kulturze osobistej. Nawet jeśli bardzo pragniesz posiadać jakiś gadżet czy długopis, nie daj się zwariować i nie rzucaj się pazernie na wszystko, co tylko się da. Chyba, że nie boisz się zostać nową twarzą nowego internetowego gagu.
3
Poka Poka. W każdym z dużych miast w kawiarniach, barach i wszelkiego rodzaju lokalach dostać można co miesiąc darmową kopertę pełną rozmaitości, która nazywa się Poka Poka. Znajdziesz w niej darmowe naklejki, pocztówki i plakaty. Zawsze jest także pełna rabatowych kuponów na różne atrakcje w Twoim mieście. Nierzadko można tam właśnie znaleźć kupony na darmową kawę w świetnej kawiarni czy darmową usługę (np. peeling na dłonie u kosmetyczki).
4
Zaglądaj na portale poświęcone Twojemu miastu. Znajdziesz tam informacje o darmowych imprezach i będziesz zaskoczony, jak wiele ich jest - wernisaże, wieczory autorskie, spotkania dyskusyjne, kulinarne prezentacje, festiwale filmów, pokazy np. fire show - to wspaniałe pomysły na darmowe spędzenie czasu z przyjaciółmi. Dodatkowo imprezom takim towarzyszy bardzo często poczęstunek, czasem można także dostać np. pocztówki z fotografiami, które wystawiono na wernisażu lub wygrać na loteryjce jakiś gadżet. Ponadto portale te często zamieszczają informację o kilku darmowych wejściówkach, które zdobyć można pisząc komentarze, dzwoniąc czy odpowiadając na pytanie.
5
Kiedy widzisz, że w Twoim mieście powstaje jakiś nowy lokal czy instytucja, koniecznie zapoznaj się z oferowanymi przez nie promocjami. Nowe miejsca, takie jak np. siłownia czy basen często oferują darmowe wejściówki dla pierwszych zgłaszających się osób. Powodzenia!
Wskazówki
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (1)

wiola3244 - 2017-01-30
Polecam brać darmowe rzeczy z tej stronki: rzeczyzadarmo.pl ​Można zamawiać nawet codziennie po kilka rzeczy i dochodzą w max 3-4 dni :) http://rzeczyzadarmo.pl
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub