25 komplementów, których facet nigdy nie zapomni strona 1 z 6

Jeśli chcesz skomplementować mężczyznę, zostawić go z szerokim uśmiechem i ciepłymi myślami skierowanymi do twojej osoby to przeczytaj poniższy artykuł. Odpowiedni komplement powiedziany w odpowiednim momencie sprawi, że facet zacznie o tobie myśleć i się tobą interesować. Mówienie komplementów kobietom sprawia, że dobrze się ze sobą czują i są pewniejsze siebie. W przypadku mężczyzn – komplementy robią dużo więcej. Skomplementowany facet będzie jeszcze przez długi czas myśleć zarówno o komplemencie jak i o Tobie. Dlaczego tak się dzieje? Z prostej przyczyny – mężczyźni dużo rzadziej niż kobiety otrzymują komplementy a tak samo jak my ich potrzebują. Więc jeśli od czasu do czasu powiesz coś miłego mężczyźnie, który ci się podoba lub go po prostu lubisz to będzie ci on bardzo wdzięczny. Poniżej przedstawiam 25 komplementów, które świetnie działają na mężczyzn.
25 komplementów, których facet nigdy nie zapomni
1
Porada. 
Poproś mężczyznę o poradę i za nią podziękuj. Faceci uwielbiają sugerować potrzebującym paniom rozwiązania problemów. Aby on poczuł się dumny jak paw powiedz mu coś w stylu "ty to zawsze mi najlepiej poradzisz" i flirciarsko mrugnij oczkiem.
2
Umiejętność jazdy samochodem. 
Każdemu facetowi wydaje się, że potrafi prowadzić auto lepiej niż większość kierowców F1. Następnym razem kiedy będziesz z nim gdzieś jechać pochwal go za świetne umiejętności jazdy.
3
Jego budowa ciała. 
Mężczyźni dużo pracują nad swoim ciałem, aby bardziej się podobać kobietom. No – przynajmniej większość facetów to robi. Aby dowartościować faceta najlepiej jest zatem skomplementować jego budowę ciała. Nie bądź ogólna. Sprecyzuj co ci się najbardziej podoba – przykładowo pięknie wyrzeźbione ramiona lub brzuch.
4
Kiedy inna kobieta na niego patrzy. 
Idziesz ulicą ze swoim facetem? Zamiast nienawidzić go czy wbijać mu paznokcie w ramię kiedy inna zmierzy go wzrokiem to zwróć mu na to uwagę. On się ucieszy jeśli powiesz, że jesteś szczęściarą mogąc iść z nim pod rękę.
Udostępnij na FB
5
Dobry smak. 
Jeśli facet z którym jesteś sugeruje ci jakiegoś drinka, który świetnie smakuje to pochwal jego dobry gust.
6
Jego marzenia i ambicje. 
Mężczyźni już we wczesnym wieku tworzą wielkie plany na przyszłość. Porozmawiaj z nim na temat jego marzeń i jeśli uważasz je za fascynujące to je skomplementuj. Dzięki podzieleniu się z tobą swoimi marzeniami poczuje on z tobą bliskość a jeśli te marzenia ci się spodobają to polubi cię jeszcze bardziej.
7
Poczucie humoru. 
Każdy facet wie, że dziewczyny lubią mężczyzn, którzy je rozśmieszają i dlatego spędzają oni dużo czasu na tym, aby być jeszcze bardziej zabawnymi. Jeśli umówiłaś się na randkę z chłopakiem przez którego mało co się nie posikałaś ze śmiechu to połóż mu dłoń na policzku i skomplementuj jego poczucie humoru.
8
Jego umiejętności w łóżku. 
Czy twój facet jest świetny w łóżku? Jeśli jest to nie przestawaj mu o tym mówić. Im bardziej komplementujesz jego umiejętności seksualne tym bardziej będzie się on starać i będzie bardziej kreatywny. A to dobra wiadomość dla was dwojga.
9
Jego rycerskość. 
Czy przytrzymuje ci drzwi? Czy usuwa się na bok, abyś mogła pierwsza wejść do windy? Jeśli tak, to uśmiechnij się słodko i skomplementuj jego rycerskość. On będzie zachwycony, że zauważyłaś jego dobre maniery.
10
Instynkt obrońcy. 
W drodze ewolucji mężczyźni nauczyli się, że mają chronić kobiety. Kiedy idziecie razem ciemną uliczką powiedz coś w stylu "przy tobie czuję się zawsze bezpieczna" a on będzie wniebowzięty i dumny jak paw.
11
Jego więź z przyjaciółmi. 
Kobiety mogą nie zrozumieć męskiej przyjaźni. Niemniej jednak jeśli on ma szerokie grono przyjaciół to postaraj się żyć z nimi jak najlepiej. Po spotkaniu z towarzystwem swojego chłopaka powiedz mu jacy oni wszyscy są mili i sympatyczni. On się bardzo ucieszy, zwłaszcza wówczas kiedy utożsamia się ze swoimi przyjaciółmi.
12
Jego praca. 
Czy ten facet jest pracoholikiem? Czy zawsze oddaje projekty w terminie? Kiedy usłyszy od ciebie "Bardzo podoba mi się Twoja praca. Jest taka ważna a nie bezcelowa jak większość innych" to poczuje się tak doceniony jakby co najmniej dostał awans.
13
Jego siła. 
Poproś go, aby otworzył mocno zakręcony słoik lub poproś o pomoc przy wniesieniu ciężkiej torby po schodach. Kiedy pierwsze krople potu zroszą jego czoło skomplementuj jego siłę.
14
Poczucie kiedy on jest w tobie. 
Komplement "masz tak dużego, że aż boli" sprawi, że facet poczuje się jak młody bóg. Mężczyźni lubią wiedzieć, że ich penis robi na kobietach duże wrażenie. Jeśli jest ci dobrze to nie zapomnij go o tym poinformować.
15
Jego mózg. 
Mężczyzna z którym się spotykasz jest mądry lub sprawia wrażenie, że zna odpowiedzi na wszystkie pytania? Skomplementuj jego wiedzę i powiedz mu jaki jest niesamowity. Mądry facet ucieszy się jeśli będziesz go doceniać również za jego inteligencję i wiedzę.
16
Długie spojrzenie. 
Kiedy on do ciebie podchodzi gap się na niego tak, jakbyś chciała go zjeść. Nawet jeśli nic nie powiesz, to on będzie dokładnie wiedział co masz na myśli. Może się poczuje odrobinę niezręcznie ale z pewnością będzie szczęśliwy z tego powodu!
17
Jego ubranie. 
Możliwe, że pomagasz mu w wybieraniu garderoby jednak kiedy przychodzi na spotkanie z Tobą wystrojony jak model na wybiegu to koniecznie powiedz mu komplement na ten temat. On się bardzo ucieszy, gdyż z pewnością rzadko ktoś mówi mu coś miłego na temat jego wyglądu. Faceci nie mówią do siebie tak jak kobiety "hej, fajnie dziś wyglądasz!".
18
Jego zasady. 
Facet z zasadami jest świetnym łupem. Zatem jeśli się spotykasz z kimś kto trzyma się mocno zasad moralnych i wartości to wspomnij coś na ten temat. Powiedz "Wiesz, nigdy nie spotkałam wcześniej takiego mężczyzny jak ty. Jesteś facetem z zasadami." a on poczuje się bardzo dumny.
19
Jego gust i dokonywane wybory. 
Czy Twój mężczyzna jest dżentelmenem z wyrafinowanym smakiem i upodobaniami? Czy podoba ci się jego mieszkanie lub kolekcja filmów? Skomplementuj go i pozwól, aby poczuł się wyjątkowo.
20
Porównaj go z kimś znanym. 
Nie porównuj wyglądu swojego faceta do najprzystojniejszego aktora na świecie ponieważ będzie on przypuszczać, że chcesz mu pochlebić – chyba, że jest naprawdę niesamowicie przystojny. Zamiast tego porównaj jego cechy lub osobowość z jakimś pozytywnym bohaterem filmu lub nawet z jakimś celebrytą. W takie porównanie on uwierzy i je doceni.
21
Poproś o pomoc. 
Potrzebujesz go. Jesteś bez niego taka bezradna. Dzięki takiej postawie on będzie bardziej za Tobą. Poproś go o pomoc w czymś w czym on jest dobry. Jeśli polubi zadanie jakie mu dałaś to jednocześnie go uradujesz i zabawisz.
22
Chwal go. 
Mów o nim w samych superlatywach przy jego przyjaciołach i przy swojej rodzinie. Możliwe, że on będzie wyglądać na zawstydzonego, jednak w rzeczywistości będzie zachwycony, że go tak wychwalasz.
23
Jego głos. 
Skomplementuj jego głos, zwłaszcza wówczas gdy jesteście w łóżku. Czy twój mężczyzna mówi głębokim barytonem i kiedy szepcze ci coś do ucha to przelatują po twoim ciele dreszcze? Skomplementuj jego głos a on będzie przypominać sobie ten komplement za każdym razem kiedy wypowie jakieś słowo.
24
Czas wolny. 
W ramach wolnego czasu twój mężczyzna wspina się po górach, jeździ na snowboardzie czy gra w squasha zamiast siedzieć na Xbox-ie? Możliwe, że robi to tylko okazjonalnie ale z pewnością i tak jest dumny ze swoich umiejętności. Dlatego pochwal go a urośnie w piórka.
  • Komentarze Tipy.pl (10)

misia - 2016-04-14
Masz takiego ze boli ? Nie powiedziała bym tak w zyciu, reszta komplementow ok stosuje , najczęściej spojrzenie , długie i z uśmiechem , partner zawsze da mu buziaka :) wiec chyba dobrze mnie rozumie . komplementujmy się nawzajem :) życie będzie lepsze pozdrawia .
Wanessa - 2016-04-11
Hej . Podstawa do dobry "ogon" . Ja zawsze mowie mojemu partnerowi ze jest " boski " in nigdy takiego nie mialam. I zawsze jest zadowolony;) . Wszystko kreci sie w kierunku sexu tak wiec im wiecej sexu w sexie tym - lepiej .
xtewq - 2016-04-08
@Dominik Nie zawsze, kiedy kobieta dochodzi, było jej dobrze z Tobą.
Heniu - 2015-11-02
Twoj "Wacek" jest wiekszy od Twoich kolegów
Dominik - 2015-09-14
Ten poradnik, to dla ludzi na poziomie podstawówki albo "pustaków"... Komentując wzrok innej kobiety na facecie w sposób pozytywny z pewnością daje mi do zrozumienia, że ma ochotę na trójkącik. Chwalenie za wybór dobrego drinka? Chyba sama wiesz, co lubisz, poza tym faceci rzadko piją drinki. Sprawy łóżkowe - jeżeli kobieta "doszła", to znaczy, że było dobrze! Jeżeli facet utożsamia się ze swoimi kumplami, to znaczy, że musisz zmienić partnera, bo taki typ nie ma swojego zdania. Praca - mężczyzna nie przynosi jej do domu, więc lepiej się nie odzywaj na ten temat. "Poczucie kiedy on jest w tobie." - ?! Mózg - wiemy wszystko o swojej inteligencji. Nigdy nie porównuj faceta. Zanim zaczniesz dodawać bezsensowne porady, dorośnij.
Alex - 2015-09-14
A dlaczego ,żeby odpowiadać wymysłom Facetów - trzeba ich okłamywać , To nie Przedszkole ,,,
Justyna306 - 2014-06-07
Nie każdy facet jest taki sam. Nie można liczyć wszystkich jednym poziomem i mówić wszystkim tych samych komplementów. Każda kobieta wymaga czegoś oryginalnego od faceta, więc bądźmy takie same. Każda z nas zna na tyle swojego faceta, że wie czym sie najbardziej podnieca i cieszy. Traktujmy ich wyjątkowo, jakby nikt inny na świecie nie istnial, a reszta przyjdzie sama.
ev - 2014-01-03
No ja swojemu powiedzialam ze lasnie pachnie, jest cieply, i... miekki xD caly czas sie tym podnieca
zenek50zenek - 2013-02-26
To raczej facet ogląda sie za innymi a nie inne za nim ;)
arimor - 2013-02-24
Z rozmów z mężczyznami wiem, że bardzo lubią słyszeć, że są "męscy". Warto więc powiedzieć tak swojemu chłopakowi. Dobrym pomysłem jest też zasugerowanie, że jest się za słabą, żeby coś samodzielnie zrobić - np. odkręcić butelkę z wodą albo ponieść torbę i pozwolenie, by mężczyzna zrobił to za nas. Kiedy już to zrobi należy zachwycić się jego sprawnością i siłą, w stylu "ojej, ale Ty masz siłę!" "Jak Ty to robisz?!" etc.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub