Jak spakować kosmetyki do bagażu podręcznego?

Pakowanie kosmetyków do bagażu podręcznego może być wyzwaniem dla większości kobiet. Zwykle chcemy ich zabrać jak najwięcej jednak linie lotnicze nakładają na nas pewne ograniczenia.
1
Wszystkie kosmetyki w płynie np. szampon, odżywka, dezodorant, żel pod prysznic, płyn do płukania ust, pasta do zębów, krem, balsam do ciała itp. muszą być w pojemnikach, których objętość nie przekracza 100 ml. Zwykle kosmetyki te mamy w dużo większych opakowaniach, zatem musimy kupić nowe. Kosmetyki w małych opakowaniach podróżnych w tym wszystkie wyżej wymienione jak i kremy do opalania z filtrami kupimy np. w Rossmannie.
2
Wszystkie kosmetyki w płynie jak i w kremie włóż do plastikowej torebki zamykanej strunowo, której objętość nie przekracza 1 litra. Do tej torebki włóż również kosmetyki do makijażu takie jak fluid, puder, tusz do rzęs, cienie do powiek w żelu oraz perfumy.
3
Plastikową torebkę z kosmetykami włóż do kosmetyczki i połóż na wierzchu bagażu, aby mieć do niej łatwy dostęp. Będzie trzeba ją wyciągnąć i okazać osobno podczas przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Nie wyrzucaj pustych opakowań po kosmetykach podróżnych. Możesz je uzupełnić i wykorzystać następnym razem.
  • Zbieraj próbki kremów, żelów, balsamów itp - nie będzie trzeba kupować kosmetyków w małych opakowaniach.
  • Jeśli będziesz nocować u znajomych, rodziny, w hotelach czy apartamentach to dowiedz się jakie kosmetyki będą na wyposażeniu. Może nie będzie trzeba brać większości z nich.
  • Jeśli wyjeżdżasz na dłużej i małe opakowania kosmetyków ci nie wystarczą to nie bierz do samolotu miniaturek tylko kup na miejscu w supermarkecie duże opakowania (zwykle wszędzie są w mniej więcej takiej samej cenie).
Przeczytaj teraz: Jak się spakować?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub