Co zrobić, żeby lakier do paznokci szybko wysechł? strona 1 z 5

Gdy na szybko malujesz paznokcie, często zdarza się, że efekt twojej pracy obraca się w ruinę, ponieważ nie pozwoliłaś lakierowi do paznokci do końca wyschnąć. Na szczęście nawet najbardziej zapracowane panie mogą pozwolić sobie na zadbane paznokcie bez konieczności długiego czekania. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się co zrobić, żeby lakier do paznokci wysechł szybko i trzymał się dłużej.
Co zrobić, żeby lakier do paznokci szybko wysechł?
Udostępnij na FB
1
malowanie paznokci
Zacznij od prawidłowego przygotowania się do wykonania manicure. Oczyść paznokcie z tłustej warstwy i nałóż na nie bazę pod lakier. Przedłuży to jego trwałość. Jednym z głównych powodów długiego czasu schnięcia lakieru do paznokci jest nakładanie go zbyt grubą warstwą. Taki lakier zaczyna również szybko odpryskiwać. Żeby uniknąć tego problemu zawsze najpierw odciśnij nadmiar lakieru przyciskając pędzelek do wewnętrznej strony buteleczki. Oczywiście najprościej byłoby użyć szybkoschnącego lakieru do paznokci, ale jeśli takiego nie posiadasz, wypróbuj opisane poniżej sposoby.
2
suszenie lakieru do paznokci suszarką
15-20 minut przed przystąpieniem do malowania paznokci umieść lakier w lodówce. Innym sposobem jest skierowanie na pomalowane paznokcie strumienia powietrza z suszarki ustawionej na zimny nawiew. Możesz również umieścić dłonie w pobliżu wentylatora.
3
suszenie lakieru do paznokci wodą
Kolejnym popularnym sposobem jest zastosowanie wody lodowej. Wbrew obawom niektórych osób, lakier do paznokci (jeśli jest odpowiednio nałożony) nie ulegnie w tym przypadku rozmazaniu. Do miski wlej zimną wodę i wrzuć kilka kostek lodu. Gdy tylko skończysz malować paznokcie, powoli zanurz je w misce z wodą lodową i pozostaw tam przynajmniej na 3 minuty.
4
lampa uv do paznokci
Ostatnim, choć najbardziej kosztownym sposobem jest zakup lampy UV do paznokci. Jeśli często robisz manicure i nie dysponujesz zbyt dużą ilością czasu, to rozwiązanie z pewnością przypadnie ci do gustu. Niezależnie od tego, czy malujesz naturalne paznokcie, czy robisz manicure hybrydowy, lakier będzie suchy w zaledwie 30 sekund.
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Karimatka - 2015-09-07
Lampa UV nie przyspiesza schnięcia zwykłego lakieru do paznokci (sprawdza się tylko z przypadku lakierów hybrydowych). Mam w domu i sprawdzałam.
dot45 - 2015-03-27
W moim przypadku miska z zimną wodą się nie sprawdziła.Lakier się rozmazał:(
olinkajed - 2014-06-20
Zawsze się męczyłam z rozmazanymi paznokciami. Super sposoby, zwłaszcza z suszarką i miską z zimną wodą :)
satpaula - 2013-06-30
Bardzo pomocny artykuł, a metoda z wodą naprawdę skutkuje! ;)
grazyna2 - 2013-05-31
Są też szybkoschna\ace lakiery- naprawdę skutkują. Na przykład Avon ma taki lakier.

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub