Nietypowe pomysły na dorobienie do pensji strona 1 z 3

Każdego dnia obserwujecie jak pieniądze dosłownie rozpływają się wam w palcach i nie macie pomysłu na to, w jaki sposób dorobić do ciągle niewystarczającej pensji? Zastanawiacie się czy istnieją jeszcze jakieś dodatkowe prace, o których nie pomyśleliście? Przeczytajcie poniższą listę, a przekonacie się, że jest więcej dróg pozyskania dodatkowego kieszonkowego niż sądziliście!
Nietypowe pomysły na dorobienie do pensji
Rzeczy, których potrzebujesz:
Trochę wolnego czasu, w niektórych przypadkach: naturalne uwarunkowania fizyczne, talent artystyczny lub w miarę dobra kondycja
1
Zbieractwo 

Wiosna i lato to doskonały czas na dorobienie pieniędzy w łatwy i przyjemny sposób - poprzez zbieranie i sprzedawanie do skupu określonych dóbr naturalnych. Jeżeli macie w miarę dobrą kondycję wybierzcie się na spacer po łące i pozbierajcie ślimaki winniczki lub określone zioła. Będziecie zaskoczeni jaka to prosta i przyjemna forma zarobku! Najlepiej sprawdźcie wcześniej przez internet, gdzie znajduje się najbliższy skup i dowiedzcie się, na co jest największe zapotrzebowanie. Oczywiście, jeżeli zbieracie zioła, trzeba je będzie wcześniej wysuszyć w ciepłym, przewiewnym miejscu - najlepiej związać je w kępki i powiesić do góry nogami. Do bardziej popularnych należą skupy grzybów.
2
Sprzedaż włosów 

Niewielu posiadaczy gładkich, zdrowych i długich włosów zdaje sobie sprawę, że na wizycie u fryzjera może nie tylko nie stracić pieniędzy, ale wręcz je zarobić. Zakłady perukarskie chętnie skupują ładne (nawet farbowane) włosy, a jeżeli osiągnęły one odpowiednią długość, mogą przynieść nam zysk od kilkuset do nawet tysiąca złotych. Sprawdźcie w internecie oferty zakładów perukarskich i dowiedzcie się, jak przygotować włosy do sprzedaży. Sprzedaż włosów jest o tyle wygodnym rozwiązaniem, że nie wymaga od nas żadnej inwestycji, a włosy mogą nawet zostać wysłane pocztą. Oczywiście miła jest też myśl, że odrosną.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Jeżeli zdecydujecie się na wyprowadzanie psów, zawsze pytajcie właścicieli czy zwierzę nie jest agresywne. Praca nie może być zagrożeniem dla waszego zdrowia!
Wskazówki
Jeśli chcecie spróbować sprzedaży własnych ciast, dobrze wyliczcie cenę wszystkich składników i weźcie ją pod uwagę przy negocjowaniu waszych zarobków.
3
Wyprowadzanie psów 

W czasach kiedy prawie każdy miłośnik czworonogów jest zbyt zapracowany i zajęty, by poświęcić swojemu kudłatemu pupilowi odpowiednio dużo uwagi, łatwo jest dorobić sobie wyprowadzając psy. Wystarczy zamieścić ogłoszenie z numerem telefonu na kilku słupach czy tablicach, a z pewnością zgłosi się do was jakiś zdesperowany właściciel! Oczywiście jest to praca dla osób, które lubią zwierzęta i nie mają uczulenia na sierść.
4
Konkursy artystyczne, literackie i loterie 

Jeżeli posiadacie talent literacki, dziennikarski lub plastyczny, weźcie udział w jednym z bardzo wielu konkursów ogłaszanych przez biblioteki, domy kultury czy gazety w całej Polsce! Na zwycięzców prawie zawsze czekają nagrody finansowe (od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych), a wiele z nich ma przypisany konkretny temat, w zakresie którego można zdobyć informacje, a następnie "sprzedać" je w ciekawy i kreatywny sposób.Na stronie www.aktualnekonkursy.pl niemal codziennie pojawiają się ogłoszenia o nowych konkursach, posegregowane na kategorie. Możecie również brać udział w konkursach różnych firm na nagrody rzeczowe, udostępniając informację o nich na swoim profilu na Facebooku. Jeśli zostaniecie wylosowani wystarczy wystawić wygrane przedmioty/kosmetyki/ bilety na festiwale na Allegro. Powodzenia!
5
Sprzedaż zdjęć 

Jeżeli często podróżujecie i robicie zdjęcia krajobrazów, ludzi czy oryginalnych obiektów, możecie wystawić swoje zdjęcia na sprzedaż na jednym z poświęconych temu działaniu portali. Biura podróży, firmy reklamowe czy językowe szkoły często poszukują różnego rodzaju fotografii, które pomogą im rozpromować działalność.
6
Wypiekanie ciast 

Jeżeli potraficie wypiekać ciasta, torty czy owocowe tarty z sezonowymi owocami możecie dogadać się z jedną z kawiarni w waszym mieście. Kawiarnie rzadko zajmują się samodzielnym wypiekiem ciast, zwykle kupują gotowe ciastka od znajomych dostawców. Tym chętniej zgodzą się na kupowanie ciast domowej roboty i z naturalnych składników, bo takie najchętniej są wybierane przez klientów. Na rozmowę z szefami kawiarni zabierzcie kilka kawałków swoich popisowych wyrobów. Plusem takiej pracy jest także fakt, że ciasta wypieka się wieczorem, aby rano następnego dnia były świeże, dzięki czemu łatwo wygospodarować czas na tę formę dorabiania.
Wskazówki
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (3)

kasia_froncek - 2017-03-19
Możliwości jest wiele, naprawdę. Ja teraz prowadzę bloga, nawiązałem współpracę i powoli zaczyna mi się to opłacać, ale przyznaję że to już trochę czasu zajmuje. Jeśli ktoś nie ma tak wiele to polecam wypełnianie ankiet online. Na początku studiów się tym zajmowałem. Najlepsza strona tego typu to zdecydowanie epanel.pl
kasikk - 2015-08-28
Idealna jest dodatkowa praca zdalna, jedyny warunek to umiejętność korzystania z takich narzędzi jak https://www.oktawave.com/pl/index.html
topielica - 2013-08-17
Jesli ktoś lubi wypełnianie ankiet może zarejestrowac się w kilku portalach i po prostu wypełniac je a tym samym uzbierac parę złotych .
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub