Jak zrobić kanapki myszki z serka topionego?

Twoje dziecko to największy niejadek w klasie? W żaden sposób nie możesz go nakłonić do jedzenia czegokolwiek prócz cukierków i ciastek? Może wystarczy jedynie zmiana sposobu podania posiłku, by udało się przekonać malca, że to, do czego do tej pory się uprzedzał, w rzeczywistości jest naprawdę smaczne? Może spodobają mu się kanapki myszki przedstawione na zdjęciu obok? Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz. Przepis poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
serki topione „trójkąciki”, parówka, kapary, pieprz ziarnisty, czarne oliwki (opcjonalnie), szczypiorek, krakersy
1
Parówkę obieramy z foliowej otoczki i gotujemy. Następnie kroimy na cienkie plasterki.
2
Układamy krakersy na talerzu. Na wierzch każdego z nich kładziemy jeden serek topiony „trójkącik”.
3
Kapary kroimy na pół i robimy z nich noski myszek. Mogą być one wykonane również z kawałków czarnych oliwek.
4
Z ziarenek pieprzu robimy myszkom oczy (jeśli boisz się, że dziecko zje pieprz, oczy również wykonaj z kawałeczków oliwek).
5
Plasterki parówek wbijamy w górną część serka tworząc uszy myszek. Ze szczypiorku robimy ogonki.
6
Dla lepszego efektu kanapki można podać na liściach sałaty, w towarzystwie kwiatuszków z rzodkiewki i pomidorków koktajlowych. Takiemu śniadaniu maluch na pewno się nie oprze.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub