11 trendów na jesień-zimę 2013/2014 strona 1 z 7

Zanim wybierzesz się do centrum handlowego na zakupy sprawdź najnowsze trendy w modzie na nadchodzący sezon. Jak co roku na wybiegach można było zobaczyć wiele rzeczy, na które moda znów powróciła. Są to między innymi golfy, koronki i metaliczny połysk.
11 trendów na jesień-zimę 2013/2014
Udostępnij na FB
1
Czerwonobrunatny 

Czerwień będzie hitem jesieni i zimy 2013 / 2014. Ten emanujący pasją kolor będzie wyglądał jeszcze bardziej wampirycznie w połączeniu z jego głębszymi, ciemniejszymi odcieniami. Granat i jaskrawa czerwień są nadal na topie!
2
Minaudiere 

Małe metalowe torebeczki przypominające wyglądem zdobione klejnotami pudełeczka są dowodem na to, że najpiękniejsze i najlepsze rzeczy są zwykle w małych opakowaniach. Błyszczące ozdoby, jaskrawe kolory i grafika retro przenoszą ten śliczny dodatek do wyższego poziomu.
3
Masywne szale 

"Duże" to słowo klucz jeśli chodzi o szale, kominy i apaszki. Masywne, wełniane szale w jasnych, ciepłych kolorach, szarym melanżu lub z nadrukami sprawią, że będzie nam ciepło nawet w najchłodniejsze wieczory.
4
Torba lekarska 

Torby w lekarskim stylu pozostają w modzie, jednak nie wyglądają one już tak bardzo klasycznie jak kiedyś. Projektanci się postarali, aby w tym sezonie były one różnorodne i trafiały w różne, najbardziej wyrafinowane gusta.
5
Cała w klejnotach 

W tym sezonie nie będzie brakowało bogactwa i przepychu. Wszystko, łącznie z butami i torebkami będzie bogato ozdobione klejnotami i kamieniami szlachetnymi.
6
Golfy 

Golfy będą naszą ostoją podczas jesieni i zimy 2013 i 2014. Klasyczne swetry z warkoczami oraz ekskluzywne dzianiny będą wyposażone w znacznej większości w golfy.
7
Pluszowy glamour 

Plusz przybierze w tym sezonie różne kształty, od luksusowych sukni i romantycznych koszulek do codziennych spodni. Ten miękki, romantyczny materiał będzie pieścić ciepłem podczas coraz krótszych dni i dłuższych nocy.
8
Chilloutowy metalik 

Suknie wieczorowe i topy w błyszczących, metalicznych kolorach nadają atrakcyjny i seksowny wygląd. Uzupełnione są one modnymi akcesoriami takimi jak torebeczki w stylu minaudieres.
9
Uwodzicielska koronka 

Kto może się oprzeć romantycznemu wyglądowi koronki? Skomplikowane wzory i delikatne ozdoby będą nas uwodzić podczas całej jesieni i zimy. Oprócz klasycznej bieli i czerni do wyboru będziemy mieć również koronki w innych kolorach - w modnej brunatnej czerwieni oraz różnych odcieniach złota.
10
Zdobione suknie 

Dekoracje i ozdoby będą odgrywać wiodącą rolę podczas jesieni i zimy. Kamienie ozdobne, koronki i inne zdobienia sprawią, że znajdą się one w świetle reflektorów.
11
Pastelowa pokusa 

Pastele pomogą nam rozjaśnić pochmurne, zimowe dni. Ultrakobiece i eleganckie, delikatne odcienie błękitu i różu podbiją nasze szafy. Szerokie swetry i płaszcze zostaną uzupełnione paskami i modnymi torbami.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

paula_1505 - 2013-09-23
Bardzo modna tego sezonu jest kratka :))
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub