Jak zrobić kanapkę biedronkę?

Prosty sposób na małego niejadka? Kanapka biedronka z pomidora i oliwek. Pyszna, pożywna i przede wszystkim bardzo efektowna. Gdy twoje dziecko ją zobaczy, na pewno poprosi o dokładkę. Biedroneczko leć do nieba, przynieś mi kawałek chleba!
Jak zrobić kanapkę biedronkę?
Rzeczy, których potrzebujesz:
pomidor, czarne oliwki jumbo i zwykłe, szczypiorek, sałata, wybrana wędlina lub boczek gotowany, masło, chleb, kremowy serek twarogowy, rękaw spożywczy z okrągłą końcówką
1
Wykonanie tej kanapki jest tak samo proste jak wygląda. Najlepsze jest w niej to, że biedronką na listku sałaty możemy udekorować każdą kanapkę, bez względu na to, co się na niej znajduje. Propozycja na początek – chleb z polędwicą i boczkiem gotowanym.
2
Na wierzchu kanapki kładziemy liść sałaty. Pomidora kroimy na pół. Będzie nam potrzebny średnich rozmiarów plasterek ze środka pomidora. Kroimy go na dwie połówki i układamy na kanapce. Obie połówki rozsuwamy nieco, by nasza biedronka rozłożyła skrzydła.
3
Z czarnej oliwki w rozmiarze jumbo robimy głowę biedronki. Odrobinę kremowego białego sera nakładamy do rękawa spożywczego i wyciskamy na oliwkę tworząc oczy. Spłaszczamy je wypukłą stroną łyżeczki. Z malutkich kawałków oliwek robimy źrenicę. Gotową głowę umieszczamy na kanapce w odpowiednim miejscu. Nie zapomnijmy wbić w oliwkę dwóch kawałków szczypiorku – będą to czółka naszej biedronki.
4
Małe oliwki kroimy na połówki i wbijamy w pomidora (jeśli pomidor jest mało soczysty, należy uprzednio zrobić w nim otworki nożem).
5
Kanapka gotowa. Doskonała na śniadanie i kolację, a także jako przekąska na imprezie dla dzieci.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub