Jak ozdobić kieliszki brokatem? strona 1 z 6

Organizujesz w domu przyjęcie sylwestrowe? Niech twoi goście wzniosą noworoczny toast za pomocą oryginalnie ozdobionych kieliszków. By ozdobić lampki do szampana brokatem wystarczy tylko trochę wolnego czasu i chwila cierpliwości. Kluczową rolę spełnia tutaj także odpowiednio dobrany klej do szkła.
Jak ozdobić kieliszki brokatem?
Rzeczy, których potrzebujesz:
lampki do szampana, brokat w wybranym kolorze, nietoksyczny klej do szkła, aplikator do kleju, miseczka do rozrobienia kleju, wacik i alkohol (do wyczyszczenia szkła), taśma ochronna
Udostępnij na FB
1
Na początku dokładnie oczyść i wypoleruj powierzchnię kieliszków. Użyj do tego wacika nasączonego w alkoholu lub jego roztworze.
2
Za pomocą taśmy ochronnej zabezpiecz miejsca, które mają być wolne od brokatu (tu: góra kieliszka oraz jego nóżka).
3
W małej miseczce rozrób nietoksyczny klej do szkła. Jeśli planujesz myć kieliszki w zmywarce, zaopatrz się w specjalny klej do tego przeznaczony (dość popularny jest jeden z klejów sygnowany nazwiskiem Marthy Stewart).
4
Za pomocą aplikatora nałóż równomiernie klej na powierzchnię kieliszka.
5
Nad czystą kartką papieru oprósz dokładnie kieliszek brokatem. Zwróć uwagę, czy nie ma żadnych prześwitów.
6
Jeśli uważasz, że kieliszek został już odpowiednio pokryty brokatem, usuń z niego taśmę zabezpieczającą. Brokatową warstwę pozostaw do wyschnięcia na co najmniej godzinę.
7
Brokat znajdujący się na kartce papieru zsyp z powrotem do pojemniczka. Szkoda go marnować, jeszcze się przyda.
8
Po upłynięciu godziny nanieś na kieliszek drugą warstwę kleju. Ponownie pozostaw wszystko do wyschnięcia na godzinę.
9
Ustaw kieliszki na sylwestrowym stole i baw się dobrze!
Przeczytaj teraz: Jak zrobić konfetti?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub