Pomysły na prezenty na Dzień Babci strona 1 z 3

Dzień Babci zbliża się wielkimi krokami, a ty szukasz idealnego prezentu? Przeczytaj artykuł i zapoznaj się z propozycjami upominków dla babć. Być może znajdziesz tutaj coś, co cię zainspiruje.
Pomysły na prezenty na Dzień Babci
1
Prezent dla babci będzie się różnił oczywiście głównie ze względu na wiek dziecka.
Jeśli babcia dopiero właśnie niedawno stała się babcią, to jest to z pewnością dla niej prezentem samym w sobie. Warto jednak pamiętać w tym szczególnym dniu i niejako w imieniu naszego maluszka podarować babci np. foto-laurkę z kompozycją zdjęć niemowlaka. Możemy także zrobić odlew rączek albo stópek niemowlęcia z dedykacją dla babci - to bardzo uroczy drobiazg.
2
Starsze dzieci, mogą przygotować prezent już samodzielnie, bądź z drobną pomocą rodzica. Małe dzieci nie powinny kupować prezentów - przecież nie mają swoich odłożonych pieniędzy - lepiej zatem, kiedy prezenty wykonają samodzielnie. Taki prezent z pewnością trafi w każdy babciny gust.

Co to może być? Z pewnością laurka, którą dziecko wykona całkowicie samodzielnie. Nieważne, że nie będzie perfekcyjna i piękna jak ze sklepu z artykułami papierniczymi - nie musi taka być! Możesz podpowiedzieć dziecku, żeby np. odcisnęło wzór swojej dłoni umalowanej farbką. Świetna zabawa dla dziecka i idealny prezent dla babci. Inne własnoręcznie wykonane prezenty, to np. antyrama z kolażem zdjęć dziecka i babci, zwyczajna ramka własnoręcznie ozdobiona - np. makaronem pomalowanym na złoto, biżuteria zrobiona samodzielnie - koraliki dostępne są w bardzo wielu sklepach, w pasmanteriach albo w Empiku. Dziecko może wykonać np. naszyjnik lub broszkę z guzików. Jeśli macie większe zdolności plastyczne - ulepcie z modeliny figurkę babci i jej ulubionego zajęcia, np. podczas śpiewania. Świetny prezent to np. obrazek namalowany farbkami do malowania na szkle. Taki podarek babcia może umieścić w dowolnym miejscu w domu, a zerkając na niego, zawsze pomyśli o swoim wnuczku.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Najważniejsze, żeby tego dnia wykazać się pamięcią o naszych bliskich. Nie liczy się cena i wielkość prezentu - te podarowane od serca, dostarczą najwięcej radości!
3
Ciekawą opcją są prezenty kupione, jednak z wkładem naszej inwencji twórczej i z pomysłem. Co mam na myśli? Kup np. ręcznik, czy ręczniczki kuchenne i samemu wyszyj napis - dedykację dla babci. Jeśli Twoja babcia często sięga po kawę lub herbatę - kup duży kubek typu dzbanuszek i permanentnym markerem narysuj coś lub wpisz dedykację. Do kubka włóż ulubioną herbatę babci albo różne rodzaje kawy. Wszystko zwiąż celofanem i ozdobną kokardą. Dla babci, która uwielbia piec ciasta i desery - zakup innowacyjne gadżety - silikonową łapkę do gorącej blachy - a do środka włóż minutnik, silikonowy pędzelek i zestaw do dekorowania babeczek.
4
Warto zadbać o kondycję fizyczną babci ale absolutnie - nie kupuj jej łyżworolek ani deski. Możesz za to kupić zestaw do nordic walking. To ostatnio bardzo modny i lubiany przez większość starszych osób sport. Do kijków nie zapomnij dołączyć rękawiczek!
5
Większość babć, choć ich wzrok jest już zwykle mocno schorowany, uwielbia czytać książki. Tutaj wybór jest przeogromny - zależnie od tego, co babcia lubi. Jeśli nie masz na ten temat pojęcia - może warto kupić biografię jakiejś znanej osoby? Takie ciekawostki z życia znanych ludzi to interesująca rzecz dla wielu osób. Z pewnością sprawdzą się też książki kucharskie. A może prenumerata ulubionego czasopisma?
6
Kosmetyki, to bardzo dobry pomysł na prezent. Nie przejmuj się - w tym wieku, babcia już raczej nie zwraca uwagi, że na opakowaniu widnieje napis 60+. Śmiało możesz zakupić wszelkie odmładzacze i przeciwzmarszczkowe specyfiki. Idealnym pomysłem będą kultowe perfumy, których babcia używała za czasów młodości - podpytaj o to dziadka! Może Pani Walewska?
7
Wiele babć lubi osładzać swoje życie łakociami. Możesz kupić bombonierkę z dedykacją dla babci, tzw. czekoladową depeszę, lub po prostu kosz pyszności z ulubionymi babcinymi łakociami. Jeśli chcesz zatroszczyć się o zdrowie swojej babci, skompletuj taki kosz ze zdrową żywnością! Mogą znaleźć się tam naturalne soki i suplementy diety, dietetyczne batoniki i owsiane ciasteczka. Wybór jest naprawdę duży!
8
Jeśli Twoja babcia lubi muzykę - koniecznie postaw na płytę. Najlepiej sprawdzają się kompozycje "The Best Of ... ". Zawierają największe hity pożądanych lat np. '60, '70 etc. A jeśli babcia często sobie podśpiewuje - może zestaw do karaoke?
9
Świetne pomysły na babcine prezenty znajdziesz na portalach zakupów grupowych. Pakiet SPA? Spersonalizowana koszulka? Wyjazd w góry?
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub