Jak spalić tłuszcz z brzucha? 9 skutecznych ćwiczeń strona 1 z 6

Jeśli wciąż myślisz, że najlepszym sposobem na spalenie tłuszczu z brzucha jest robienie brzuszków, jesteś w olbrzymim błędzie. Płaski brzuch wymaga ćwiczeń angażujących różne partie mięśni. Dzięki zamieszczonemu poniżej treningowi już za dwa tygodnie będziesz mogła cieszyć się idealnym brzuszkiem i pięknie wyrzeźbioną talią. Znajdziesz tu ćwiczenia dla każdego stopnia zaawansowania. Gotowa podjąć wyzwanie?
Jak spalić tłuszcz z brzucha? 9 skutecznych ćwiczeń
Udostępnij na FB
1
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 1
ĆWICZENIA DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Ćwiczenie pierwsze

Połóż się na plecach, podeszwy stóp zetknij ze sobą jak najbliżej tułowia, kolana rozchyl na boki. Ręce spleć na karku, łokcie umieść w jednej linii z uszami. Utrzymując plecy proste i nie odrywając ich od podłogi, napnij mięśnie brzucha i robiąc wydech unieś klatkę piersiową o kilkanaście centymetrów do góry. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 10 powtórzeń.
2
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 2
Ćwiczenie drugie

Połóż się na plecach, kolana zegnij, stopy oprzyj na podłodze. Ręce połóż prosto wzdłuż ciała. Zrób wydech i napnij mięśnie brzucha przesuwając prawą rękę w stronę prawej stopy. Głowa i kark powinny cały czas pozostać w linii prostej, a plecy muszą dotykać podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo ćwiczenie na drugi bok. Zrób 15 powtórzeń.
3
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 3
Ćwiczenie trzecie

Zacznij od oparcia dłoni i kolan na podłodze. Utrzymując mięśnie brzucha i pleców napięte obniż ciało podpierając się na przedramionach i rozprostowując nogi w taki sposób, żeby ciężar ciała przenieść na śródstopie. Upewnij się, że twoje plecy są proste, biodra uniesione, a mięśnie karku rozluźnione. Wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 10 powtórzeń.
4
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 4
ĆWICZENIA DLA ŚREDNIO ZAAWANSOWANYCH

Ćwiczenie czwarte

Połóż się na plecach, nogi wyprostowane i skierowane prostopadle do góry, ręce proste spoczywają po bokach. Robiąc wydech napnij mięśnie brzucha i unieś wyprostowane ręce w stronę palców stóp. Plecy powinny spoczywać płasko na podłodze. Zrób dwie serie po 15 powtórzeń.
5
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 5
Ćwiczenie piąte

Połóż się na plecach, palce dłoni spleć na karku. Utrzymując mięśnie brzucha napięte unieś lewe kolano i dotknij nim prawego łokcia. Wróć do pozycji wyjściowej, a następnie dotknij prawym kolanem lewego łokcia. Ruchy wykonuj na przemian robiąc łącznie 15 powtórzeń. Dbaj o to, by mięśnie brzucha były napięte, ale ręce rozluźnione, dzięki temu ograniczysz ryzyko naciągnięcia karku. Wykonaj to ćwiczenie w dwóch seriach.
6
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 6
Ćwiczenie szóste

Połóż się na plecach, kolana ugięte, ręce wyprostowane spoczywają po bokach. Taśmę gimnastyczną oprzyj na górnej części goleni, a jej końce chwyć w dłonie. Unoś kolana w stronę klatki piersiowej do czasu, aż biodra oderwą się od podłogi. Wytrzymaj przez 3 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób dwie serie po 10 powtórzeń.
7
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 7
ĆWICZENIA DLA ZAAWANSOWANYCH

Ćwiczenie siódme

Podeprzyj się na oparciach dwóch mocnych, ciężkich i stabilnych krzeseł (jeśli nie są wystarczająco ciężkie, poproś, żeby ktoś je dla ciebie przytrzymał). Łokcie lekko ugnij, ramiona obniż, mięśnie karku rozluźnij, głowę unieś, a klatkę piersiową wypnij. Utrzymując mięśnie brzucha napięte zrób wydech i bardzo powoli unieś kolana w stronę klatki piersiowej. Nie kołysz się przy tym, ani nie wychylaj w żadną ze stron. Jeżeli twoja kondycja nie pozwala ci wykonać tego ćwiczenia, zacznij od unoszenia tylko jednego kolana naraz. Docelowo dąż do zrobienia trzech serii po 15 powtórzeń.
8
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 8
Ćwiczenie ósme

Połóż się na plecach, wyprostowane ręce rozłóż po bokach, prostopadle do ciała. Nogi uniesione pod kątem prostym, palce stóp skierowane w stronę sufitu. Robiąc wydech skręć dolną część tułowia w taki sposób, by przemieścić wyprostowane nogi na lewy bok – zatrzymując je około 12-13 cm powyżej podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie na prawy bok. Zmieniaj strony robiąc łącznie 15 powtórzeń. Docelowo wykonuj ćwiczenie w trzech seriach.
9
ćwiczenia na płaski brzuch - krok 9
Ćwiczenie dziewiąte

Połóż się na piłce na brzuchu i przemieszczaj się na niej do czasu, aż ciężar twojego ciała będzie spoczywał na dłoniach, a na piłce będą opierać się wyłącznie twoje stopy. Utrzymując plecy i nogi wyprostowane, powoli unieś jedną nogę o kilkanaście centymetrów. Wytrzymaj przez 3 sekundy i opuść ją. Zrób 10 powtórzeń dla jednej, a następnie dla drugiej nogi. Każdego tygodnia dodawaj 2 powtórzenia, do czasu, aż opanujesz to ćwiczenie do perfekcji.
  • Komentarze Tipy.pl (13)

ilonafilon - 2015-12-29
Uzyskanie płaskiego i wyrzeźbionego brzucha to efekt wielogodzinnych ciężkich treningów, a także utrzymanie odpowiedniej diety. Oczywiście, że wykonując tylko brzuszki nie osiągniemy widocznych mięśni. Brzuszki rzeźbią mięśnie, ale nie umożliwiają całkowitego spalenia tłuszczu z brzucha. Dlatego tak ważne jest wprowadzanie do treningów różnych ćwiczeń, które będą działała na różne partie i angażowały różne mięśnie. Ważna jest także systematyczność i dokładność wykonywania ćwiczeń. Bez tych dwóch cech nie osiągniemy efektów.
KasiaSzulik - 2015-05-12
Wezmę po uwagę ten zestaw chociaż mam już sprawdzony, bardzo podobny mam nadzieję że idealny brzuszek wyćwiczę równie łatwo jak odchudzanie z http://acetomale.pl/
nicker - 2015-03-18
jak chceciespalic tluszcz,to kupcie sobie folie w rolce najlepiej caly duzy zwoj,i owiacie sobie nia brzuch od klatki po same jajka,rano zawijacie wieczorm sciagajcie przez 2 miechy.Efwkt gwarantowany.
mietek - 2014-10-22
Sześciopak na brzuchu wymaga OGROMNEJ pracy, dałem sobie spokój z tą dziecinadą. Generalnie najlepszy sposób żeby to osiągnąć, to ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć - basen, bieganie, sport, siłownia... nawet mniejsza o siłownie - aktywność i DUŻO ruchu. Jak się jest bezrobotnym albo z innego powodu ma się dużo czasu, to wszystko fajnie, też tak kiedyś robiłem - przychodziłem do domu, szedłem biegać, następnego dnia basen, potem rower, następny dzień basen znowu, do domu i brzuszki, pompki itd itd itd, tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku. No i miałem "sześciopak". Tyle wysiłku żeby dobrze wyglądać, żeby inni zazdrościli, żeby dobrze się czuć, żeby się podobać dziewczynom.... i tak przez te wszystkie lata praktycznie nikt tego nie zauważył a sytuacje kiedy zrobiło to na kimś wrażenie mogę policzyć na palcach (jednej ręki). Potem zaczniesz ćwiczyć nieco mniej, to od razu brzuch wygląda gorzej, CHYBA że stosujesz też porządną dietę i bardzo uważasz co jesz - bez pizzy, bez kebabów, bez tłustego żarcia, bez słodyczy... Czyli znowu wyrzeczenia. I po co ? Potem poszedłem do pracy i teraz nie mam czasu na pierdoły - mam obowiązki i mało wolnego czasu. 2-3 razy w tygodniu na siłownie już nie po to żeby "super wyglądać", tylko dla zdrowia, bo w pracy siedzę po 9-10 godzin na tyłku i bez ruchu bym umarł. Rośnie mi tłusty brzuszek, ale się nie przejmuję, bo czym ? Szkoda mi czasu żeby ćwiczyć tak jak kiedyś, mam lepsze i ważniejsze rzeczy do roboty, a dziewczyny wcale nie lecą na facetów z "sześciopakiem", i doskonale o tym wiem. Miałem 20 lat i wyglądałem super, żadna nie zwracała na mnie uwagi, teraz mam 30 lat i brzuszek, i dziewczyny się za mną oglądają. Bo kobiety wolą mężczyznę który siedzi cały dzień na DE, rośnie mu brzuch ale zarobi 300 zł dniówki, zamiast takiego co cały dzień siedzi na siłowni i ma sześciopak, ale nie ma pracy...
kasia - 2014-10-22
Taki brzuch to wynik wielu godzin przez wiele tygodni na siłowni. Statystyczna Kowalska nie ma na to czasu ani pieniędzy.
Jak schudnąć?
Nie jeść smażonego, tłustego, nie pić piwa i nie leżeć przed tv.
Inna metoda, to po prostu mieć chory żołądek, obronę pracy mgr i szukać pracy. W tydzień 5 kg.
Kari - 2014-10-22
Podpisuje sie pod wypowiedziami poprzednikow. Nie robcie nadziei osobom ktore maja oponke na brzuchu ze przez dwa tygodnie ona zniknie. Moze sie ewentualnie zmniejszyc dzieki diecie i cwiczeniom aerobowym. Nie da sie spalac tluszczu tylko z brzucha, mozna najwyzej odessac tluszcz tylko z brzucha.
free quote - 2014-10-22
bieganie, ćwiczenia aerobowe co drugi dzień,a raz w tygodniu porządny wycisk i może za 6 miesięcy będzie zaczynał się ten brzuch robić widoczny. artykuł z kategorii bzdura totalna
Wojtek - 2014-10-22
Hmm. Na spalanie tkanki tłuszczowej najlepszy jest trening interwałowy. Ale jest on dla osób powiedzmy średnio-zaawansowanych. Polecam :)
aaaa - 2014-10-22
A ja kręce hula hoop i zniknęla mi tzw. oponka tra la la
Anonim - 2014-10-21
Popieram kolegów, nie wierzcie, że ćwiczenia pozwolą Wam na chwalenie się sześciopakiem, choć u niektórych może i będzie widoczny, dlaczego? Ponieważ liczy się przede wszystkim tłuszcz, jaki na sobie mamy, a konkretnie poziom tkanki tłuszczowej, poczytajcie o tym dokładnie, jeśli jako początkujący tego nie zrobicie to stracicie maaaaaaaaaaaaaasę czasu na inne rzeczy ( leczenie kontuzji, ODŻYWIANIE, WŁAŚCIWA POSTAWA TZN. ZERO PROBLEMÓW Z KRĘGOSŁUPEM!!! np. jeśli nośiliście plecak w młodości na jednym ramieniu to zapomnijcie o dobrych efektach, do tego są problem takie jak kifoza, czyli tzw. okrągłe plecy itd. itp. )
ul - 2014-10-21
Chcesz mieć płaski brzuch? Narysuj sobie pępek na plecach?
www - 2014-10-21
Co za bzdury. Nie ma możliwości spalić tłuszcz z jednej partii naszego ciała. Niestety tak to nie działa. Takie durne artykuły pisane przez osoby które się kompletnie nie znają na rzeczy tylko podtrzymują ten nieszczęsny mit.
prezes - 2014-10-21
Ćwiczenia na brzuch nie spalają tłuszczu, tylko kształtują mięsnie. Sadło zrzuca się w kuchni poprzez dietę oraz poprzez ćwiczenia aerobowe. Do autora : proszę nie pisać takich głupot.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub