Moda męska 2014 - moda ulicy strona 1 z 7

Jeśli oprócz znanych projektantów również ulica wyznacza jakiekolwiek trendy, to do mody wróciły dwurzędowe marynarki, neonowe buty sportowe, kwieciste nadruki oraz eleganckie torby.
Moda męska 2014 - moda ulicy
Udostępnij na FB
1
Dwurzędowe marynarki

Mogą być one jednokolorowe lub w kratę oraz z 2, 4 i 6 guzikami. Marynarki te są klasyczne, eleganckie i świetne na każdą okazję. Możesz ją założyć do koszuli lub do cienkiego golfu czy t-shirta. 
2
Marynarki w kratkę 

Krata znów powróciła do męskiej mody streetwearowej. Do kraciastej marynarki załóż koszulę, golf lub t-shirt w obowiązkowo jednolitym kolorze. Jeśli decydujesz się na krawat to powinien być on również gładki. 
3
Kwiatki

Wygląda na to, że kwieciste wzory stały się hitem męskiej mody ulicznej. Bez względu na to, czy motyw kwiatów pojawia się na bluzie, koszuli czy koszulce miej pewność, że będzie on wyglądać świetnie. 
4
Tropiki 

Koszule w tropikalne wzory oraz bermudy znów wróciły do łask. W tym sezonie powinny być one jednak bardziej dopasowane o sylwetki. 
5
Moro

Moro pomoże ci się ukryć i przetrwać w miejskiej dżungli. 
6
Kropki 

Delikatne kropeczki nadają charakteru. Najmodniejsze w tym sezonie oczywiście koszule i krawaty w kropki. 
7
Neonowe buty sportowe 

Buty sportowe od dawien dawna cieszyły się popularnością. W tym sezonie należy jednak postawić na wyrazisty kolor a będzie nam modnie, wygodnie i neonowo! 
8
Elegancka torba skórzana 

Skórzane aktówki i kopertówki znów są bardzo modne w szczególności w zestawieniu z eleganckim garniturem. 

Skórzane aktówki męskie znajdziesz tutaj
9
Męska biżuteria

Biżuteria nie jest domeną kobiet - nie w tym sezonie! Najmodniejsze będą skórzane, plecione bransoletki z dżetami lub gładkie w różnych kolorach. 
10
Okulary lustrzanki

Okulary lustrzanki są modne zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn. Najbardziej trendy to szkła w kolorze różowym, niebieskim i żółtym. 

Okulary lustrzanki znajdziesz tutaj
11
Uliczne inspiracje

Pamiętaj, że bez względu na wszystko najważniejsze są buty oraz zegarek - to one świadczą o tym jakim jesteś mężczyzną! 

Męskie zegarki znajdziesz tutaj
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub